مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی: نان و شیرینی بسیار می تواند در گردشگری ما تاثیر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : دکتر سید مصطفی فاطمی, مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی در حاشیه اولین میز تخصصی صنعت نان و شیرینی به خبرنگار ما گفت: ایران به خاطر تاریخ غنی در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری جایگاه ویژه ای دارد و یکی از جاذبه های مهم گردشگری که دنیا هم توجه زیادی به آن دارد مبحث خوراک است که در کشور ما هم این نوع تنوع, میتواند به جاذبه گردشگری بیفزاید.

وی ادامه داد: با توجه به متنوع بودن صنعت خوراک, ما در وزارت گردشگری چهار میز تخصصی از جمله میز خوراک های ملل,میز گردشگری غذاهای ایرانی, میز گردشگری نان و شیرینی,میز تخصصی دمنوش ها و سرد نوش ها را ایجاد کرده ایم.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی تصریح کرد: فرهنگ غذایی ما با این موارد شناخته شده است. ما وقتی از یک شهر سخن می گوییم علاوه بر جاهای دیدنی ,تصور ذهنی از مزه و غذا به خصوص شیرینی و نان ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز به طور ویژه میز تخصصی نان و شیرینی را تشکیل دادیم و هم متخصصین این حوزه و هم فعالان گردشگری حضور به عمل رساندند و این مهم باعث شد برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

فاطمی به جزییات جلسه پرداخت و افزود : در این جلسه نقشه راه گردشگری خوراک هم مورد بررسی قرار گرفت و اعضای مختلف میز, نقطه نظرات خودشان را اعلام کردند تا بتوانیم انشالله به یک نتیجه درست برسیم.

وی تاکید کرد: معتقدم هم موضوع نان و شیرینی بسیار می تواند در گردشگری ما تاثیر بگذارد و هم گردشگری می تواند کمک شایانی در برندسازی و معرفی جاذبه های ما به خصوص خوراک داشته باشد .

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی در پایان گفت: به خوبی توانسته ایم پیوند درست بین متخصصین نان و شیرینی و فعالان گردشگری با وزارت خانه ایجاد کنیم و امروز هم این جلسه به خوبی توانست این ارتباط را برقرار کند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =