مجموعه های خصوصی و به خصوص دانش بنیان بر اساس دانش,تولید و خدمت می کنند.معضلات ما زیاد است که امید است با کمک مجمع عالی این مشکلات مرتفع گردد

مهندس علیرضا کهزادی در گفت وگو با خبرنگار نوپیام گفت: مجموعه ما از سال ۸۴ در حوزه خدمات فنی مهندسی دریایی و حوزه فراساحل مشغول به کار و از همان سال برای اولین بار در ایران ۲۰ نوع فعالیت را انجام داده است.

وی ادامه داد: هر روز خدمت جدیدی به مجموعه وزارت نفت و نیرو و ارتباطات ارائه می دهیم و در واقع یکی از رقبای شرکت های خارجی محسوب می شویم که حرفی برای گفتن داریم.

این کارآفرین تصریح کرد: تمام تجهیزاتی که می خواستیم بالای هشتاد درصد را تولید داخل کردیم به غیر از یکسری تجهیزاتی که نیازی به تولید داخل نیست که با کیفیت تر از نمونه خارجی و هم با قیمت بهتر از مشابه است.

وی به تشریح مجموعه خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۵۰پرسنل به صورت مستقیم با ما قرارداد دارند و نزدیک به ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر به طور غیر مستقیم با ما همکاری دارند و قصد داریم این تعداد را به ۵۰۰ نفر هم برسانیم.

رئیس هیات مدیره شرکت خصوصی دانش بنیان به رفع معضلات با همکاری اصتناد اشاره کرد و گفت: مجموعه های خصوصی و به خصوص دانش بنیان بر اساس دانش,تولید و خدمت می کنند.معضلات ما زیاد است که امید است با کمک مجمع عالی این مشکلات مرتفع گردد تا اشتغال و اقتصاد پویا شود.در واقع مجموعه ما بیشتر حمایت و عمل گرایی را می خواهد که خیلی اتفاق خوبی خواهد افتاد.

کهزادی خاطر نشان کرد: مجمع عالی اصتناد را خیلی نمی شناسیم اما اگر برنامه ها عملی شود بسیار می توانیم در حوزه تسهیلات بانکی,وام بلند مدت با درصد پایین تر, قرارداد های دولتی,مطالبات و سایر دغدغه ها قوی تر و کارهای بزرگی انجام دهیم.

لازم به ذکر است فعالیت مجمع عالی اصتناد، بر پایه ساختاری تخصصی و یکپارچه ارائه شده از سوی بنیان فناوران و ایده پردازان، جهت تعامل و هم افزایی هدفمند میان مسئولین بلند پایه، مدیران ارشد ملی، نمایندگان خانه ملت، روسای تشکلها، صاحبان بنگاه های خصوصی در مسیر ایجاد تحول بنیادین و توسعه ی اقتصاد ملی و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردمی می باشد.

یاد آور می گردد واژه ی «اصتناد» برگرفته از حروف ابتدای کلمات «اقتصاد،صنعت،تجارت،نوآوری ، اشتغال و دانش محور» می باشد.

 

انتهای پیام/

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =