آموزش اصولی اقتصاد دیجیتال و بلاکچین در خانه بلاکچین ایران
سجاد اصغری در گفتگو با پایگاه خبری نوپیام مطرح کرد:

کسانی که دوره‌های خانه بلاکچین ایران شرکت می‌کنند پس از پایان دوره تخصصی و قبولی در آزمون موفق به اخذ مدرک MBA و DBA از دانشگاه پیام نور می‌شوند

سجاد اصغری، معاون آموزشی خانه بلاکچین و معاون آموزش بلاکچین و رمزارز دانشگاه‌ پیام نور در حاشیه اولین نمایشگاه متاراد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با توجه به برنامه‌های خانه بلاکچین در حوزه آموزش موضوعات اقتصاد دیجیتال گفت: با توجه به ظهور پدیده جدید رمزارزها در دنیای دیجیتال و سرایت آن به داخل کشور، اهمیت آموزش بسیار بیشتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه گروهی در فضای مجازی با آموزش‌های نادرست و غیراصولی به دنبال سود خود هستند به همین دلیل ما در خانه بلاکچین تصمیم گرفتیم با همکاری معاونت‌ها و مدیران آموزشی کشور دوره‌های آموزشی را در حوزه بلاکچین و رمزارز برگزار کنیم.

اصغری افزود: کسانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند پس از پایان دوره تخصصی و قبولی در آزمون موفق به اخذ مدرک MBA و DBA از دانشگاه پیام نور می‌شوند و همچنین تعداد 2500 نفر از کسانی که بتوانند نمرات قابل قبولی کسب کنند می‌توانند امتیاز استخدام در خانه بلاکچین ایران را داشته باشند و از خدمات مجموعه استفاده کنند.

وی افزود: با همکاری دانشگاه پیام نور محدودیتی برای جذب پذیرش دانشجو وجود ندارد و تمام کسانی که سن‌شان بالای 15 سال است و در هر مقطع تحصیلی که باشند می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

اصغری افزود: دوره‌های آموزشی از روز یکشنبه 8 خرداد ماه آغاز می‌شود و اطلاعات دوره‌ها شامل شرایط ثبت‌نام و هزینه‌های ثبت‌نام بر روی سایت خانه بلاکچین به آدرس www. iranblockchainhome.com مراجعه کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =