به همت هلدینگ ستاپ دومین اجلاس ملی مشتریمداری و توسعه کسبوکار برگزار میشود

پیرو برگزاری موفق نخستین دوره «اجلاس ملی مشتریمداری و توسعه کسبوکار» در دیماه سال گذشته، هلدینگ ستاپ در نظر دارد دومین دوره این اجلاس را با حضور و مشارکت سازمانها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکتهای تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه کسبوکار برگزار نماید. به گزارش نوپیام، در این رویداد که27 دی
پیرو برگزاری موفق نخستین دوره «اجلاس ملی مشتریمداری و توسعه کسبوکار» در دیماه سال گذشته، هلدینگ ستاپ در نظر دارد دومین دوره این اجلاس را با حضور و مشارکت سازمانها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکتهای تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه کسبوکار برگزار نماید.
به گزارش نوپیام، در این رویداد که27 دی ماه 1402 در مرکز همایشهای بینالمللی جزیره کیش برگزار میگردد، آخرین دستاوردهای علمی این عرصه توسط اساتید تراز اول کشوری، آقایان «دکتر محمود محمدیان» و «دکتر نیما کیمیایی» برای حاضرین ارائه گردیده و مسائل روز حوزه کسبوکار کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
از مهمترین سرفصلهای اجلاس میتوان به مواردی همچون «تجربه کاربری، طراحی خدمات و تجربه مشتری»، «خلق رضایت از طریق
روشهای کمهزینه» «تحول کسبوکار از طریق طراحی تجربه متفاوت برای مشتری» و «تبدیل مشتری راضی به مشتری وفادار» اشاره نمود.
همچنین در این رویداد، از مدیران کسبوکارهای برتر کشور در زمینه مشتریمداری، تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.
علاقهمندان میتوانند جهت حضور در این گردهمایی، از طریق لینک زیر برای ثبتنام اقدام نمایند:
برچسب ها :دکتر محمود محمدیان ، دکتر نیما کیمیایی ، دومین اجلاس ملی مشتریمداری و توسعه کسبوکار ، مرکز همایشهای بینالمللی جزیره کیش ، هلدینگ ستاپ
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.






ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0