پیرو برگزاری موفق نخستین دوره «اجلاس ملی مشتری‌مداری و توسعه کسب‌وکار» در دی‌ماه سال گذشته، هلدینگ ستاپ در نظر دارد دومین دوره این اجلاس را با حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه کسب‌وکار برگزار نماید.

به گزارش نوپیام، در این رویداد که27 دی ماه 1402 در مرکز همایش‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌گردد، آخرین دستاوردهای علمی این عرصه توسط اساتید تراز اول کشوری، آقایان «دکتر محمود محمدیان» و «دکتر نیما کیمیایی» برای حاضرین ارائه گردیده و مسائل روز حوزه کسب‌وکار کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

از مهم‌ترین سرفصل‌های اجلاس می‌توان به مواردی هم‌چون «تجربه کاربری، طراحی خدمات و تجربه مشتری»، «خلق رضایت از طریق

روش‌های کم‌هزینه» «تحول کسب‌وکار از طریق طراحی تجربه متفاوت برای مشتری» و «تبدیل مشتری راضی به مشتری وفادار» اشاره نمود.

همچنین در این رویداد، از مدیران کسب‌وکارهای برتر کشور در زمینه مشتری‌مداری، تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این گردهمایی، از طریق لینک زیر برای ثبت‌نام اقدام نمایند:

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =