به گزارش نو پیام خانم یلدا اسفندیاری کار آفرین برتر کشور و دارنده برند هلدینگ رمز موفقیت گفت: رسیدن به موفقیت برای همه ی انسان ها، قشنگترین و دوست داشتنی ترین اتفاق زندگی است و تجربیات انسان های موفق را جمع آوری کرده و در اختیار مردم عزیز و در عین حال عاشق موفقیت قرار می دهیم.

خانم اسفندیاری_مؤسس برنامه های تلویزیونی رمز موفقیت و مؤسس باشگاه رمز موفقیت _در حاشیه دهمین جشنواره رمز موفقیت گفت: خوشبختانه امسال نیز توانستیم دهمین جشنواره رمز موفقیت را که با هدف آشنایی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی و رونق بخشی و اشتغال‌زایی جوانان کشور و کمک به اقتصاد ایران است را برگزار کنیم و از همه دوستانی که در این مسیر همراه ما بودند تشکر و قدردانی می کنم .

وی درباره هلدینگ رمز موفقیت گفت: ابتدا کتابی از مشاهیر ایران در خارج کشور چاپ شد که یکی از این مشاهیر پدرم بودند و همین موضوع باعث شد روی کارآفرینان برتر جهان سرمایه گذاری کنیم و نحوه رسیدن به قله موفقیت خود را در قالب برنامه تلویزیونی داخلی اعلام کنیم تا توانایی استفاده از این راهکارهای مفید ، در اختیار جوانان این آب و خاک داده شود.

اسفندیاری افزود: بعد از شروع برنامه تلویزیونی از آقای برایان تریسی دعوت شد که حضور یابند که هدف اصلی این برنامه تلفیق از دنیای علم موفقیت در خارج و داخل کشور بود که بعد از آن سمینار رمز موفقیت برگزار شد .

دارنده مؤسس برنامه های تلویزیونی رمز موفقیت و مؤسس باشگاه رمز موفقیت اظهار کرد: هدف ما تشکیل فضایی برای ایجاد هم افزایی و تعاملی بین بیزینس منها در حوزه ها و صنايع مختلف و در نهایت رونق بخشیدن به اقتصاد ایران و اشتغال‌زایی است که این هدف از تفکری قوی و استفاده از تجربیات دیگر حاصل شده است.

این کارآفرین برتر ادامه داد: تا به امروز توانستیم سمینارهای مختلفی در کشور های ترکیه، آمریکا و …برگزار کنیم و پیش بینی می کنیم در بهار 1402 نیز برنامه دیگری در آمریکا داشته باشیم .

مؤسس باشگاه رمز موفقیت در عین حال گفت: اولین بیزنس کلاب ایران را ایجاد کردیم که تمام عزیزان درصنایع مختلف عضو این کلاب هستند و حدود500 عضو داریم بصورتی که رزومه افرادی با سنین مختلف که می‌خواهند عضو این کلاب شوند باید مورد تایید شورای سیاست گذاری ما قرار گرفته و قابل استناد باشد

مدیرعامل شرکت رمز موفقیت گفت: جوانان این مرز وبوم باید بدانند در هرکاری بعد از ایمان با تلاش و کوشش، عشق به کار و پشتکار به موفقیت می‌رسند و اصلا نباید ناامید شوند‌ و هیچ وقت دست از تلاش برندارند چون شاید قدم بعدی رمز موفقیت باشد .

اسفندیاری گفت: رسیدن به موفقیت برای همه ی انسان ها، قشنگترین و دوست داشتنی ترین اتفاق زندگی است. یک تیم حرفه ای با خودباوری، پشتکار، متمرکز شدن به هدف مورد نظر و همچنین با برنامه ریزی دقیق به موفقیت میرسد. عده ی زیادی از افراد نیز در حال و هوای رسیدن به اوج قله های موفقیت هستند ولی در همان ابتدای مسیر می مانند، اما تماکان به دنبال نقشه راه هستند، غافل از اینکه نمیدانند فاکتورهای اصلی رسیدن به موفقیت این چهار فاکتور یعنی خودباوری، پشتکار، تمرکز بر روی هدف و برنامه ریزی دقیق می باشد.

گفتنی است؛ دهمین جشنواره رمز موفقیت با هدف آشنایی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی و رونق بخشی و اشتغال‌زایی جوانان کشور و کمک به اقتصاد ایران روز 17 اسفندماه در سالن همایش هاي صداوسیما به همت 《یلدا اسفندیاری》مدیرعامل شرکت رمز موفقیت برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ کارآفرینی و خلاقیت در کسب و کار، مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان است. موضوع اشتغال موضوع مهمی است که در جامعه باید بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار بگیرد. مورد نگران کننده که در این مورد وجود دارد، میزان فارغ التحصیلان بیکار کشورمان است. اکثر جوانان بدون هیچ گونه برنامه‌ریزی و آینده‌نگری وارد دانشگاه شده و زیباترین سال‌های عمرشان را به کسب علم و دانش می‌پردازند، به امید روزی که از علم و دانش خود بتوانند در جهت خدمت رسانی به کشور و ملت شان استفاده نمایند، اما عدم وجود برنامه ریزی صحیح و زیر ساخت های مناسب باعث می شود، تا آن‌ها نتواند بر اساس تخصص و مدرک دانشگاهی کار مورد علاقه شان را پیدا کنند.

موضوع بعدی این است که دانشگاه‌ها از نظر علمی و داشتن متخصص اشتباع شده اند، بدون آنکه به درستی بتواند از دانش و این نیروها استفاده کنند. در واقع دانش آن‌ها در مرحله عملی متوقف شده است.
عدم همسویی شغل جوانان با مهارت ها و تخصص شان، باعث ایجاد بی انگیزگی برای کار، تولید و فعالیت شده و نوآوری در کسب و کار را تحت شعاع قرار داده است، به همین دلیل بسیاری از جوانان به دنبال مشاغل اداری و سازمانی هستند و کار را در پیدا کردن اینگونه مشاغل خلاصه می‌کنند، ولی مگر یک کشور چقدر مدیر، معاون و کارمند نیاز دارد.

 راه حل این مشکلات، کارآفرینی بدون اتکا به سازمان و ارگان‌های دولتی است که تنها با تمرکز بر خلاقیت در کسب و کار امکان پذیر خواهد بود.

اما سال 1401 که سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده رو به پایان است و با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ارز شاید آشنایی مردم به خصوص جوانان برای راه‌اندازی کسب و کارشان و راهنمایی و انتقال تجربه از بزرگان صنعت و بازرگانان و اساتید کسب و کار همراه مورد توجه باشد .

در این راستا دهمین جشنواره رمز موفقیت با هدف آشنایی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بخش خصوصی و رونق بخشی و اشتغال‌زایی جوانان کشور و کمک به اقتصاد ایران برگزار در سالن همایش های صداوسیما با حضور مدیران، بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.

این مراسم توسط باشگاه رمز موفقیت برگزار شد که رسالت و هدف این باشگاه انتقال دانش و تجربه و رموز موفقیت مدیران پرآوازه ایران به جوانان و صاحبین کسب و کارهای خرد و کلان کشورمان است.

در این مراسم، مدیرانی که طی سال‌های متمادی تلاش و کوشش فراوان در زیر سایه پرچم پرافتخار ایران اسلامی به موفقیت‌های چشم گیری دست یافته‌اند گرد هم جمع شدند تا در فضایی تخصصی و در عین حال صمیمانه رمز موفقیت خود را با دیگران در میان بگذارند تا شاید راهگشای آینده ایران عزیزمان باشد.

گفتنی است؛ جشنواره رمز موفقیت هرساله در اسفندماه و در واپسین روزهای سال برگزار می‌گردد تا یکبار دیگر تمامی مدیران خود را گردهم اورد و بدینوسیله تجدید پیمان و میثاقی باشد با اهداف بلند این باشگاه.

انتهای پیام.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =