به گزارش نوپیام،  مدیر روابط عمومی وامور بین الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران گفت: هدف از ایجاد و تشکیل شبکه تعاون و تجارت ایران،شناسایی و آموزش و ارتقا به ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان می باشد .

هادی گرجی ، مدیر روابط، عمومی وامور بین الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران افزود: درخشش بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌های مختلف نشان دهنده اهمیت به مقام و منزلت آنها در جامعه است و استفاده از نقش مهم زنان در جامعه و همچنین بهره‌گیری از استعداها و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند آنها می‌تواند راهکاری مهم برای بخشی از مشکلات موجود در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور و نیروی فعال جامعه، نقش محوری و مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند گفت: اگر شرایط و بسترهای لازم برای توانمندسازی و فعالیت آنان فراهم شود، قطار رشد و توسعه همه‌جانبه با شتاب هر چه بیشتر به حرکت در می‌آید.

مدیر روابط، عمومی وامور بین الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران ادامه داد: با توجه به این موضوع ، شبکه بازاریابی فروش، دانش و خدمات کالای ایرانی با قالب حقوقی تعاونی و محدودیت فعالیت فرا استانی در قالب ملی و تکیه بر جامعه بانوان توانگر کشور و همچنین جامعه مخاطب عمومی و متقاضیان خرید کالا و خدمات و دانش فنی ایران تشکیل شده است.

گرجی با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه، کاهش آسیب های اجتماعی بانوان است،گفت: هدف از ایجاد و تشکیل شبکه تعاون و تجارت ایران،شناسایی و آموزش و ارتقا به ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان می باشد ، این تعاونی در جهت توجه به اقتصاد بانوان به همت جمعی از بانوان توانگر تشکیل شده تا ضمن شناسایی فرصتهای شغلی، آموزش و توانمندسازی بانوان کارآفرین زمینه صادرات را به کشورهای هدف فراهم آورند.

مدیر روابط، عمومی وامور بین الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران افزود: دایره فعالیت این شبکه در حوزه داخلی به صورت میان استانی، فرا استانی و ملی می باشد و همچنین در حوزه خارجی، کشورهای هم ارز دارای حوزه مشترک جهت تعامل و تبادل علمی، اقتصادی، سرمایه گذاری، آموزشی و فرهنگی می باشد.

انتهای پیام‌

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =