به گزارش خبری نوپیام،استاد دانشگاه دکتر محمد حسین علی مددی در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل بزرگی که در کشور وجود دارد به خصوص در بخش دانش استفاده آنچنانی نشده است که می بایست از این ظرفیت استفاده بهینه و تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: یک کارمند در طول سال چقدر آورده برای یک سازمان صنعتی ایجاد می کند؟ این ظرفیت و توانمندی باید بررسی و به کیفیت زندگی آنان پرداخته شود.

وی تصریح کرد: حلقه مفقوده ای که بین صنعت و توان علمی جامعه است را اصتناد می تواند برقرار کند.

علی مددی به ظرفیت اصتناد اشاره کرد و گفت: طراحی سیستم که برای ما هم افزایی کند را من به آن صورت قوی ندیده ام اما خوبی این مجمع این است که بانک اطلاعاتی تشکیل و از ظرفیت ها و فناوری ها استفاده شود.

این استاد دانشگاه به انتصاب ها اشاره کرد و گفت: ما از جمله موفق ترین ها در صنایع و دانشی هستیم که در آن حوزه با پشتکار مضاعف تلاش کردیم(نانو، فولاد، چشم پزشکی و …) اما انتصاب ها بر مبنای شایستگی به آن صورت لازم صورت نپذیرفته است، که اگر اینگونه بود، قله های فناوری، دانش و موفقیت را بیش از پیش کسب می نمودیم. البته رسیدن به افق های روشن با اهداف هم افزایی این مجمع نزدیکتر و میسر خواهد شد.

لازم به ذکر است فعالیت مجمع عالی اصتناد، بر پایه ساختاری تخصصی و یکپارچه ارائه شده از سوی بنیان فناوران و ایده پردازان، جهت تعامل و هم افزایی هدفمند میان مسئولین بلند پایه، مدیران ارشد ملی، نمایندگان خانه ملت، روسای تشکلها، صاحبان بنگاه های خصوصی در مسیر ایجاد تحول بنیادین و توسعه ی اقتصاد ملی و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردمی می باشد.

یاد آور می گردد واژه ی «اصتناد» برگرفته از حروف ابتدای کلمات «اقتصاد،صنعت،تجارت،نوآوری ، اشتغال و دانش محور» می باشد

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =