مبل هاشمی آرامش در خرید با کیفیت و اطمینان در قیمت مناسب

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : امیر هاشمی مدیرعامل مبل هاشمی در گفتگو با خبرنگاران گفت : شرکت صنایع چوبی مبلمان هاشمی در سال ۱۳۷۰ با هدف ارتقاء سطح کیفی مصنوعات و انواع تولیدات صنایع چوبی از جمله مبل و کالاهایی که در حوزه دکوراسیون قرار میگرفت در یک کارگاه کوچک و با 2 نفر نیروی کار توسط جناب آقای هاشمی شروع به کار نمود و امروز پس از بیش از ربع قرن توانسته است کارنامه درخشانی را در این حوزه از خود به جای بگذارد و امکان اشتغال بیش از ۲۰۰نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است. آقای هاشمی، از سال ۱۳۶۵ در غرب تهران مشغول به کار شد و ظرف مدت کوتاهی به استادکار ماهری تبدیل شده و با تشویق دوستان و سایر اصحاب این هنر والای ایرانی در سال ۱۳۷۰ به صورت مستقل به این امر پرداخته و مبلمان هاشمی رو در یافت آباد تهران تاسیس نمودند. مبلمان هاشمی به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای داخلی مبلمان است که توانسته ضمن اشتغال زایی برای ۲۰۰ نفر افراد متخصص در حوزه چوب و دکوراسیون، سالیانه بیش از ۱۰۰ سرویس لوکس مبلمان نیز به کشورهای دیگر صادر می کند.

اشتغال زایی در شرکت مبل سلامی
این مجموعه تجاری امروز دارای بیش از ۵۰ نفر کارمند در کارخانه و شعبات فروش مرکزی بوده و با احتساب شعبات و سایر نمایندگی های دیگر مبلمان هاشمی در سایر استان ها ، کارمندان و پرسنل تحت استخدام و مورد اشتغال قرار گرفته شده این شرکت به بیش از ۲۰۰ نفر میرسد

محصولات
حوزه فعالیت و تولیدات مبلمان هاشمی شامل موارد زیر می گردد :
1. مبل
2. سرویس خواب
3. ویترین
4. کنسول
5. لاوست
6. شزلون
7. کاناپه
8. سرویس غذاخوری

 افتخارات مبلمان هاشمی
مبلمان هاشمی یکی از شرکت های صاحب سبک در حوزه مبل خانگی می باشد.بیش از ۴۰ مدل مختلف مبل ، از افتخار این شرکت است که کمتر شرکت مبلمانی را می توان یافت که چنین تنوعی داشته باشد.

از بزرگترین افتخارات این مجموعه این بوده که عمر خود را در این هنر صرف ساختن صنایع چوبی جهیزیه عروس و دامادهای ایرانی کرده و محصولاتش را در مراسم شادی استفاده میکرده اند.

نهایت کیفیت و خلاقیت
یکی از امتیازات و افتخارات مجموعه هاشمی این است که درب این مجموعه به روی همه مشتریان باز بوده و برخلاف سایر تولیدکنندگان این حوزه که غالبا پنهان کاری می کنند، مشتری یا هر شخص دیگری می تواند به عنوان بازدیدکننده یا حتی کارآموز یا شخصی که علاقه مند به حوزه چوب باشد از مراحل تولید مبل در این مجموعه بازدید نماید.

محیط زیست
با توجه به اینکه در حوزه چوب و مبلمان،‌ آثار مخربی به طبیعت،‌ جنگل ها و محیط زیست وارد می شود، شرکت مبلمان هاشمی خود را موظف نموده تا در یک عمل خیرخواهانه و بصورت سالیانه بخشی از برداشت خود را از طبیعت به صورت کاشت نهال و درخت جبران کند. البته این میزان دقیقی را شامل نمی شود اما هر سال با توجه به مشارکت های شرکت های همکار و همینطور همکاری اداره جنگلبانی و سایرنهادهای ذیربط این امر صورت میگیرد.

اهداف و چشم اندازها
* اشتغال زایی داخلی
* نوآوری، خلاقیت و ایجاد سبک های نوین در طراحی مبلمان
* صادرات مبل سلطنتی و لوکس با هدف ارز آوری
* صادرات هنر ایرانی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + پانزده =