سامانه استخدام محافظین حریم سامان به جهت تشریفات،حفاظت و مراقبت،حراست از ارگان های خصوصی و دولتی از عموم مردم استخدام می نماید.

به گزارش نوپیام، یونس مجد, مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی محافظین حریم سامان گفت: آن دسته از افرادی که علاقه مند به شغل حفاظت, مراقبت,تشریفات و امنیتی هستند برای پیوستن به تیم افسران خصوصی محافظین می توانند با شماره ۵۳۱۴۴ و داخلی ۱۰۱ و ۱۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرید یا برای مراجعه به سایت محافظین
صفحه استخدام
https://mhsaman.ir/st/employment
اقدام به ثبت نام کنند.

وی اشاره ای به تاسیس و خدمات مجموعه داشت و اظهار کرد :موسسه ما از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش را در خصوص حفاظت و مراقبت به صورت گسترده در سراسر کشور شروع کرده است.

وی استفاده از ورزشکاران نخبه و قهرمانان را اولویت پروژه ها دانست و گفت: استفاده از ورزشکاران و نخبگان و قهرمانان پروژه ها و تامین نیروی انسانی برای پروژه ها و سازمان هایی که از ما درخواست دارند ,از بین ورزشکاران به خصوص نخبگان و قهرمانان ورزش های رزمی پس از گذراندن استعلامات امنیتی و مراحل اداری به پلیس پیشگیری مرکز انتظام جهت گذراندن دوره های حفاظتی و مراقبتی معرفی می شوند و بعد از گذراندن دوره و اخذ گواهینامه از طرف پلیس.پرسنل ما وارد پروژه های مورد درخواست و مورد پیشنهاد در سراسر کشور قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: نیرو ها بر حسب نیاز سازمان ها آموزش و دوره می بینند. نیروها بر حسب نیاز سازمان ها و طراحی حفاظتی, تمام آموزش مورد نیاز آن سازمان را از جمله دوره حفاظت فیزیکی به صورت مستمر و هفتگی,دوره شناخت آسانسور, کمک های اولیه,آتشنشانی, زبان انگلیسی و زبان های مختلف مورد نیاز هر سازمان, دوره های همراهی شخصیت, رفتار شناسی, آداب و معاشرت, تیراندازی با سلاح گرم , کار با تجهیزات دفاع شخصی و تمامی تخصص های مورد نیاز سازمان مربوطه را می گذرانند.

پایان خبر

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =