به گزارش پایگاه خبری نوپیام : آیت‌الله‌العظمی سید محمدتقی مدرسی در دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در عراق، خواستار همکاری بیشتر دو کشور در جهت منافع ملت‌ها شدند.

آیت‌الله‌العظمی مدرسی در این دیدار اظهار کردند: «باید از علاقه به امام حسین علیه‌السلام و شوق زیارت ایشان در راستای نزدیکی و همکاری بیشتر بین عراق و جمهوری آذربایجان بهره برد». و تأکید کردند: «فرصت‌های همکاری بسیاری وجود دارد».

معظم‌له در دیدار با آقای ناصر ممدوف سفیر آذربایجان در عراق بر ضرورت تسهیل امر زیارت شهروندان آذربایجانی تأکید کرده و عنوان کردند: «زیارت اربعین فرصت مناسبی برای نزدیکی دیدگاه‌ بین ملت‌هاست و امروزه این مناسبت مورد توجه بسیاری قرار دارد».

آیت‌الله‌العظمی مدرسی با اشاره به جمعیت شیعیان نسبت به جمعیت کل جمهوری آذربایجان عنوان کردند: «۹۵ درصد جمعیت آذربایجان از دوستداران اهل‌بیت (ع) هستند که این تعداد مسئولیت ما را در رساندن پیام اهل‌بیت (ع) و فراهم نمودن فرصت احیای شعائر دینی که مهم‌ترین آنها زیارت است را دو چندان می‌کند».

سفیر جمهوری آذربایجان نیز بر تقویت روابط بین عراق و جمهوری آذربایجان در آینده ابراز امیدواری کرد. همچنین از آیت‌الله‌العظمی مدرسی برای مواضع شجاعانه و مسئولانه در حمایت از ملت آذربایجان سپاسگزاری و قدردانی کرد.
‏almodarresi.com/fa/3687

کانال تلگرام
‏t.me/almodarresi_fa
صفحه اینستاگرام
‏instagram.com/almodarresi_fa

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =