به گزارش خبرنگار نوپیام دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، 25 مردادماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی) به همت انجمن مدیریت کسب و کار ایران برگزار می شود.

دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران، ضمن اعلام این خبر، افزود: ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی های کلیدی داخلی و خارجی، کارگاه های تخصصی، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت کسب و کار سال کشور، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور، انتخاب پایان نامه های دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری سال کشور، اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور و همچنین نمایشگاه جانبی و نشست های تخصصی از دیگر برنامه های این رویداد معتبر علمی است.

نائب رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران، ضمن اشاره به مشارکت بیش از دویست عضو هیئت علمی از حدود چهل دانشگاه داخلی و خارجی، از نمایه شدن مقالات این کنفرانس در پایگاه های معتبر علمی و همچنین انتشار مقاله های منتخب در نشریات معتبر علمی خبر داد.

محمدرضا انبیائی ابراز امیدواری کرد که با حضور و مشارکت سازمان ها و نهادهای مرتبط، امکان ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت کسب و کار در این رویداد فراهم شود.

علاقمندان به کسب اطلاع بیشتر و مشارکت در برگزاری و یا ثبت نام در کنفرانس، می توانند به وب سایت رسمی کنفرانس به آدرس: WWW.BMCONF.COM  مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن 88577125 تماس حاصل نمایند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =