با حمایت معنوی اتاق تعاون ایران و اتاق تعاون استان تعاون تهران و شبکه تعاون تجارت توسط هلدینگ ستاپ برگزار میشود

خاطره استاد رضایی . رییس شورای سیاستگزاری این رویداد در گفت وگو با خبرنگار نو پیام معرفی ظرفیتهای اقتصادی و اجتماعی کشور را مهم برشمرد وگفت; توجه به اهمیت و ضرورت, معرفی ظرفیتهای اقتصادی و اجتماعی کشور و ایجاد هم افزایی و تعامل و تبادل اطلاعات و پتانسیل های موجود در بخش تعاون و شاخصهای موجود در ساختار به عنوان یکی از ارکان سه گانه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مطابق با قانون اساسی ، ضمن طرح موضوع و تشکیل شورای سیاستگزاری و مشورتهای تخصصی تمام تلاش تیم اجرایی با وجود شرایط موجود بر مسیر ایجاد ساختار هدفمند جهت پیگیری و فعالسازی دبیرخانه تعاون و مسئولیت اجتماعی را بکار گرفته ایم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با هم افزایی و اتحاد نتیجه مناسبی برای توجه لازم به جذب سرمایه های مالی و معنوی برای توسعه اقتصاد و رفاه اجتماعی با قالب فراگیر تعاون حاصل گردد.

استاد رضایی تصریح کرد:در این راستا در مسیر پیش رو قدمهای جدید خود را برداشته و مسیری طولانی پیش روی فعالان اقتصادی با رویکرد مسئولیت اجتماعی خواهد بود.

رییس شورای سیاستگزاری اتاق تعاون ایران در پایان تاکید کرد: مصادف با ایام مبارک میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله, مفتخریم خدمت ویژه به جامعه بانوان و جوانان خلاق و نو اندیش ایران زمین را داشته باشیم.

انتهای پیام

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =