جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای ممانعت رژیم آل خلیفه از حضور زائران بحرینی در پیاده‌روی اربعین را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نوپیام و به نقل از ایرنا ، جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین (حرکة أنصار شباب ثورة ۱۴ فبرایر) در بیانیه‌ای که در تارنمای این جنبش منتشر شده است، اقدام رژیم آل خلیفه در جلوگیری از مردم این کشور برای حضور در پیاده روی اربعین را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه، ادامه آزار و اذیت زائران بحرینی که برای زیارت به عتبات عالیات می‌روند از سوی رژیم متجاوز و اشغالگر آل خلیفه و ممنوعیت خودسرانه سفر آنها همانطور که در سال‌های اخیر بوده را به شدت محکوم می‌کند.

این جنبش همچنین از اقدام هزاران زائر بحرینی که بی اعتنا به این محدودیت‌ها برای پیاده روی اربعین به عراق رفتند، تمجید کرده است.

دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در ادامه از ملت و دولت عراق برای میزبانی از میلیون‌ها زائر که در ایام اربعین خود را به این کشور رساندند، تقدیر و تشکر کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است رژیم آل خلیفه مانند سایر رژیم‌های طاغوتی در طول تاریخ تلاش دارد تا مردم را از انجام شعائر دینی خود باز دارد؛ اما مردم بحرین هرگز از اعتقادات خود دست نخواهند کشید.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته و رژیم آل خلیفه همچنین صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =