جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تایید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی دادگاه عالی عربستان سعودی به شدت محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

(مِنْ أَجْلِ ذَلِكَ كَتَبْنَا عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنَّهُ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِنْهُمْ بَعْدَ ذَلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ) صدق الله علی العظیم – المائده آیه 23

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تایید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی دادگاه عالی عربستان که دیروز جمعه را به اتهام واهی تلاش برای انجام عملیات انفجاری در خاک عربستان به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشر و سازمان ملل و همه مردم آزاه جهان خواسته شده تا برای جلوگیری از اجرای حکم نا عادلانه اعدام “صادق ثامر” و “جعفر سلطان” فورا اقدام کنند.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین خطاب به جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشر و مردم آزاده و انقلابی جهان اعلام کرد با تأیید حکم اعدام صادق ثامر و جعفر سلطان توسط دادگاه عالی رژیم ظالم و ستمگر سعودی ، جان این دو شهروند بحرینی در معرض خطر جدی قرار گرفته و سران کشورهای عربی و اسلامی برای نجات جان آنها فورا مداخله کنند.

دادگاه استیناف (تجدید نظر) عربستان در تاریخ 11 ژانویه 2022 حکم اعدام این دو جوان را تأیید کرده و پرونده آنها را به دادگاه عالی عربستان ارجاع داد تا اینکه دیروز جمعه مورد تأیید دادگاه عالی قرار گرفته است.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، خواستار توقف اجرای حکم اعدام دو جوان بحرینی توسط رژیم منحوس آل سعود می باشد ، و از اقشار مختلف مردم بحرین می‌خواهد در تظاهرات گسترده در شهرها، روستاها و حومه‌های مختلف بحرین برای محکوم کردن تایید حکم اعدام این دو جوان بحرینی توسط دادگاه عالی عربستان سعودی و اعلام همبستگی با آنها خصوصاً از روستای دار کلیب شرکت کنند . جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه ، از مردم آزاده و شریف جهان و جنبش‌های آزادی ‌بخش جهان می‌خواهد که با دو جوان بحرینی محکوم به اعدام، اعلام همبستگی کرده و این حکم را به شدت محکوم نمایند . مخصوصاٌ نیروهای جبهه مقاومت اسلامی و شاخه های آنها این اقدام شرم آور و وقیحانه دادگاه عالی عربستان سعودی که باعث از دست رفتن ارواح و ریخته شدن خون های بی گناهان از فرزندان ملت بحرین می شود را محکوم نمایند.

ما از بقیه آحاد امت های اسلامی در جهان عرب و اسلام ، نیروهای جبهه مقاومت اسلامی و شاخه های گوناگون آنها می خواهیم ، با برپایی این گونه تظاهرات و کمپین های همبستگی در کشورهای خود و در مقابل سفارتخانه ها و کنسولگری های رژیم ظالم و ستمگر سعودی در کنار مردم بحرین بایستند و رژیم سعودی و اماراتی و مزدوران آل خلیفه وعلاوه بر شش ارتش متجاوز و اشغالگر اعم از ارتش آمریکا، انگلیس، اردن و پاکستان، را محکوم کرده.

دو جوان بحرینی در 8 مه 2015 میلادی در خروجی مرز ملک فهد دستگیر شدند و مقامات سعودی بعداً آنها را به آماده سازی برای منفجر کردن پل موسوم به ملک فهد که بحرین را به شبه جزیره عربستان پیوند می دهد و مردم ما آن را پل (شهید حضرت آیت الله نمر باقر النمر رضوان الله علیه ) می گویند، متهم کردند. پس از صدور حکم واهی اعدام دادگاه تجدیدنظر آل سعود که بالاترین دادگاه در عربستان است ، متهمان فرصت دارند ظرف مدت حداکثر یک ماه ، نسبت به این حکم در دادگاه عالی عربستان اعتراض کنند . تصمیمات این دادگاه قطعی تلقی می شود و احکام اعدام فقط با تایید سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ، پادشاه فاسد و وحشی عربستان و پس از تایید احکام در دیوان عالی اجرا می شود .

سلطان و ثامر اتهامات وارده را رد کردند ، آنها آن را دارای انگیزه های سیاسی می دانند . سازمان‌های حقوق بشر مستند کرده‌اند که آنها در حین بازداشت توسط نیروهای امنیتی سعودی برای اعتراف‌گیری مورد شکنجه قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است ( هیومن رایتس ویچ ) پیش از این نیز خواستار آزادی مخالفان بازداشت شده در بحرین شده بود .

و در پایان به رژیم دیکتاتوری سعودی که از سال 2011 با ارتش خود بحرین را اشغال کرده است، از انجام یک حماقت دیگر با اجرای حکم اعدام ناعادلانه هشدار می دهیم ، زیرا مردم انقلابی و قهرمان ما و جوانان مقاومت مردمی بحرین انتقام خواهند گرفت ، و رژیم آل سعود در نتیجه ارتکاب هر گونه حماقت هزینه های آن را چندین برابر خواهد پرداخت.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین بزرگ اشغال شده
شنبه 31 اردیبهشت 1401ش/21می 2022م

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سیزده =