محمد قربانی از فرماندهان پیشین گردان امام علی (ع) جنوب غرب تهران در دیدار بیش از صدها بسیجی عنوان کرد: بسیجیان باید وارد عرصه سیاست شده و پیرامون حل مشکلات مردم گام بردارند .
قربانی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب در گام دوم باید عرصه ورود بسیجیان در تصمیمات بزرگ سیاسی باز شده و حق اظهار نظر داشته باشند.
او با اشاره به این که در ۴۴ سال گذشته در بیشتر جریان های مختلف، بسیج بازوی پرتوان انقلاب در مقابله با هجمه ها و دشمنی های ضد انقلاب بوده اظهار کرد: امروز حضور این تشکل خودجوش انقلابی بصورت رسمی در عرصه سیاست می تواند به حل بسیاری از مشکلات فعلی در کشور خاتمه دهد.
قربانی بیان کرد: اقدامات اولیه برای تشکیل اولین حزب سیاسی متشکل از بسیجیان با عنوان حزب (ایران مقتدر اسلامی) توسط تعداد زیادی از بسیجیان انجام شده و پس از تدوین اساس نامه درخواست تشکیل این حزب انقلابی به وزارت کشور ارسال خواهد شد .
قربانی در پایان تاکید کرد: اصلی ترین هدف این حزب در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور، اصلاح مشکلات جامعه با مطالبه گری در مسیر درست قانونی و ایجاد قرارگاه جهادی برای حمایت از مستضعفان در مسائل معیشتی، اجتماعی و کسب و کار خواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =