اهدای تندیس نشان منتخب به مدیرعامل وبنیانگذارپیشخوان محله من
در ششمین دوره اجلاس نشان منتخب، تندیس نشان منتخب برند به سعیدشبانیان مدیرعامل شرکت پیشخوان محله من اهدا شد.

به گزارش خبرگذاری نوپیام :  چهارشنبه 26 مرداد ماه، ششمین اجلاس نشان منتخب در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار شد. در این اجلاس، تعدادی از شرکت‌های بزرگ و برند مطرح کشور، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، رامین اسدی مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کار، صبوری‌زاده مشاور عالی ریاست کل سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند و راهکارهای برندسازی و کارآفرینی از سوی سخنرانان در این اجلاس مطرح شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور طی سخنانی تولیدکنندگان را سربازان و افسران جنگ اقتصادی دانست و گفت: تمام تلاش ما در قوه قضائیه جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها توسط احکام قضایی، بازگشت کارخانه‌های تعطیل به چرخه تولید و ایجاد رونق در تولید است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه اجلاس پنل تخصصی مسائل و چالش‌های حاکمیتی در رابطه با کارافرینی و کسب و کار توسط تعدادی از مسئولان و مدیران شرکت‌های حاضرتوسط دکتر مصدری مدیرعامل سازمان متخصصین ومدیران ایران در اجلاس برگزار شد.

در پایان اجلاس از شرکت‌های برتر و منتخب در زمینه برندسازی تقدیر به عمل آمد که بر این اساس، تندیس برند برتر به مهندس سعیدشبانیان اعطا شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =