روز شنبه 13 آبان مسابقات جهانی ورزش های رزمی در رشته های مختلف برگزار شد که شرکت کنندگانی از کشور عزیزمان هم در رشته های ووشو و کاراته در آن شرکت داشتند.
به گزارش نوپیام، امیر عباس عسگریان ، رزمی کار فنون ترکیبی رزمی (MMA)، در رشته کونکفو ساندا(ووشو) به قهرمانی نائل آمد و مدال طلای مسابقات را بر گردن آویخت. وی پس از کسب این مقام جهانی، در حالیکه بر پرچم ایران بوسه میزد اظهار داشت: در عصری زندگی میکنیم که قهرمانی ها هر روز ابعاد بزرگتر و عمیق تری پیدا میکنند و شاهدیم که جوانان فلسطینی برای مدال سرخ آزادی، جانهایشان را هدیه میکنند.
عسگریان که خود مقیم لبنان است، در ادامه مدال طلای مسابقات را به جوانان و ورزشکاران فلسطینی هدیه کرد و افزود : باخودم هرگز مدالی را به خانه نبردم مگر اینکه شرافت و روح آن را به مظلومان هدیه کرده باشم.

این قهرمان رشته کونگفو ساندا تصریح کرد: امیر عباس عسگریان افتخار میکند که غزه همچون شیر مردان غیورمندی را در خود پرورش داده است و ما به عنوان ورزشکاران قهرمان نیز در کنار شما هستیم .
این ورزشکار با اخلاق افزود: اسرائیل این اهریمن آهنین هنوز قیام شیعان جهانیان را بخود ندیده است، بداند آن روزی که شیعیان بخواهند قیام کنند هیچ نقطه ای از آنان به جا نخواهند بود .

این ورزشکار قهرمان در پایان با یک مصراع و با آرزوی سربلندی برای ایران عزیز گفت: ” آنان که شام گاه سینه پروانه می درند، آیا هنوز نعره شیران خفته دیده اند؟!..”.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =