بیست و سومین جشنواره بین المللی کتاب تفلیس در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ ژوئن جاری، به صورت حضوری در مرکز نمایشگاهی «اِکسپو جورجیا» برگزار خواهد شد.

به نقل از نوپیام، بیست و سومین جشنواره بین المللی کتاب تفلیس در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ ژوئن جاری، به صورت حضوری در مرکز نمایشگاهی «اِکسپو جورجیا» برگزار خواهد شد. به دلیل همه گیری جهانی بیماری کرونا، سال گذشته بیست و دومین جشنواره کتاب تفلیس برای اولین بار بصورت آنلاین برگزار شد.

امسال طبق مقررات موجود کمیته برگزاری جشنواره برای بازگشت به قالب سنتی این رویداد فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اجرایی تهیه کرده و کارهای اضافی را برای کنترل دقیق تمام توصیه‌های بهداشتی و محدودیت‌ها انجام داده است. علاقه‌مندان بازدید از جشنواره، برای کنترل جریان بازدید کنندگان از غرفه‌ها، لازم است در وب سایت جدید جشنواره بین المللی کتاب تفلیس به آدرس www.tbilisibookfestival.ge ثبت نام کنند.

در این سایت، کاربران همچنین می‌توانند جزئیات برنامه جشنواره را که به تدریج اعلام می‌شود و اطلاعات مهم و جالب دیگری درباره جشنواره دریافت کنند. برنامه‌های جشنواره بین المللی کتاب تفلیس ۲۰۲۱ شامل: ارائه کتاب‌های جدید و برگزاری جلسات خوانندگان با نویسندگان، مترجمان، ناشران، منتقدان ادبی گرجی معاصر؛ میزگردهای تخصصی مربوط به موضوعات مختلف ادبی رایج با مشارکت سخنرانان گرجی و خارجی؛ برنامه خاص برای خوانندگان جوان، که شامل فعالیت‌های تفریحی و شناختی و فعالیت‌های مربوط به رده‌های سنی مختلف برنامه ریزی شده است.

جشنواره بین المللی کتاب تفلیس یکی از اصلی‌ترین رویدادهای ادبی سال است که هزاران خواننده هر ساله در انتظار آن هستند. این جشنواره از سال ۱۹۹۷ هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین جشنواره‌های کتاب در منطقه قفقاز است که هزاران طرفدار در سراسر کشور دارد. هدف از برگزاری جشنواره ترویج کتابخوانی در گرجستان، برقراری ارتباطات جدید، منطقه‌ای شدن بازار کتاب و ارتقاء بخش انتشارات است.جشنواره بین المللی کتاب تفلیس توسط انجمن ناشران و توزیع کنندگان کتاب گرجستان و پشتیبانی شهرداری تفلیس برگزار می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =