ملت شریف و شهیدپرور ایران؛

اگر بعضی از مسئولان به آرمان های امام (ره) و انقلاب پایبند بودند، امروز اپوزسیونی وجود نداشت.

ادامه ی مطلب :
محمد قربانی، از فرماندهان پیشین گردان های امام علی (ع) منطقه جنوب تهران؛ با اشاره به این مطلب که اگر بعضی از مسئولان و سران رده بالای کشور وظایف خود را در راه رضای خدا و خدمت به خلق قهرمان پرور ایران به خوبی انجام می دادند، امروز شاهد به وجود آمدن و رشد اپوزیسیون تمسخرآمیز که حتی افراد متشکل از آن کوچکترین عرق ملی ندارند و تنها در جهت منافع و مطالبات شخصی خود حرکت می کنند، نبودیم.

او با اشاره به شخصیت های تشکیل دهنده اپوزیسیون و سلطنت طلب ها تأکید کرد: از شاهزاده منحوس پهلوی گرفته تا مسیح علینژاد که میلیاردها تومان سرمایه های مردم را به خارج از کشور برده اند و فساد هایی که در ملاعام با نام آزادی انجام داده اند، امروز در باور بعضی از جوان های ساده و بی اراده تبدیل به نماد اسطوره شده اند.

قربانی عنوان کرد: اینجاست که باید نقطه ی ضعف را پیدا کرد و دلیل چگونگی تشکیل این اپوزیسیون را فهمید. دلیل آن ضعف، ناکارآمدی و نفوذ ضد انقلاب در بدنه دستگاه حکومتی است.

او خاطرنشان کرد: مسیر حرکت قطار انقلاب به سمت ظهور است و پرچمداران این قطار شهیدان هستند. همان هایی که در فکه، شلمچه، هویزه و … زیر باران آتش های دشمن شمر صفت همچون صدام جلاد، با لبانی تشنه و نغمه یا زهرا (س) مدام فریاد می زدند اسلام در خطر است.

قربانی اظهار کرد: امروز بسیجیان آگاه و مردم مستضعف ایران انقلابی که بازوان اصلی حفاظت از حریم انقلاب اسلامی هستند، وظیفه دینی وملی خود را می دانند که راه ورود و نفوذ سواستفاده گران در دستگاهای دولتی و اجرایی کشور را ببندند و اجازه ندهند که این افراد در سیستم حکومتی رخنه کنند و نظام اسلامی را با انجام اعمال ناشایست زیر سوال ببرند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =