یه گزارش خبری نوپیام، دکتر علی اصغر رمضانی نژاد صادق مدیران نمونه وزارتخانه میراث فرهنگ و صنایع دستی و گردشگری به خبرنگار ما در رابطه با جلسه با مدیران اصتناد گفت: در جلسه ای که با مدیران اصتناد داشتم باید بگویم که بسیار مسیر خوبی انتخاب شده است مضاف بر این که هدف گذاری خوب و دقیقی صورت گرفته که انشالله امیدواریم با هم افزایی مسئولین رده های دولتی و مدیران بخش خصوصی به نتیجه خوبی برسیم.

وی اصتناد را پلی بین بخش دولتی و خصوصی در جهت هم افزایی دانست و اظهار داشت: بخش دولتی و حاکمیتی همیشه درگیر ساختار بسته خودش بوده است اما اصتناد پل بسیار خوبی بین ارگان های خصوصی و دولتی ایجاد کرده است که این هم افزایی بسیار به سلامت اقتصاد و دانش کشور کمک خواهد کرد.این هم افزایی بسیار به سلامت اقتصاد و دانش کشور کمک خواهد کرد.

وی استفاده از ظرفیت های دانش بنیان و نخبگان را نشانه رشد بالندگی این وزارتخانه برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان و نخبه گان در وزارت میراث فرهنگی,صنایع دستی,گردشگری در هر سه حوزه تخصصی می تواند نشاندهنده بالندگی و رشد فکری وزارتخانه باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه کارشناسی وزارت میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری کارشناسان زبده و خوبی حضور دارند و تمام سعی شان است این است تا ارتباط موثری بین حاکمیت دولتی و بخش خصوصی برقرار کنند.

این مدیر نمونه وزارت تاکید کرد: یکسری ضوابط و قوانین دست و پاگیر در بخش دولتی بوده است اما با ورود تیم مدیریتی جدید, عرصه برای تعامل بخش خصوصی بهتر شده است و انشالله موانع هم برطرف شود.

لازم به ذکر است فعالیت مجمع عالی اصتناد، بر پایه ساختاری تخصصی و یکپارچه ارائه شده از سوی بنیان فناوران و ایده پردازان، جهت تعامل و هم افزایی هدفمند میان مسئولین بلند پایه، مدیران ارشد ملی، نمایندگان خانه ملت، روسای تشکلها، صاحبان بنگاه های خصوصی در مسیر ایجاد تحول بنیادین و توسعه ی اقتصاد ملی و همچنین بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردمی می باشد.

یاد آور می گردد واژه ی «اصتناد» برگرفته از حروف ابتدای کلمات «اقتصاد،صنعت،تجارت،نوآوری ، اشتغال و دانش محور» می باشد.

eco.bfam.ir

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =