تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 11:29
کد خبر : 7747

مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

به گزارش نوپیام، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات

به گزارش نوپیام، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» می‌نامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش می‌باشد، «هماهنگ‌کننده» نام دارد

IMG 20230906 211405 368
مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات ووجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهد بود

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =