دکتر ابوالفضل بخت جو:

دولتی را انتخاب کنیم که عملکردش در گذشته برای مردم قابل قبول باشد


دولتی را انتخاب کنیم که عملکردش در گذشته برای مردم قابل قبول باشد سوال من این است کدامیک از این نامزدهای ریاست جمهوری اصلح تر از آیت الله رئیسی هستند.
شبیه استراتژیک جنگ احد در انتخابات عمل نکنیم

دکتر ابوالفضل بخت جو، معاون اجرایی معاونت سیاسی احزاب و تشکل‌های مردمی آیت الله رئیسی در حاشیه همایش اعضای معاونت سیاسی احزاب و تشکل‌های مردمی گفت: همیشه تاریخ تکرار می شود. سناریوی انتخابات ما در جبهه نیروهای انقلابی شبیه داستان جنگ احد است اگر این عرصه را با وهم پیروزی رها کنیم و به فعالیت‌های شبانه روزی خاتمه بدهیم ضربه محکمی خواهیم خورد لذا از کمیته‌ها و بدنه‌های استانی در ۳۱ استان و تشکل‌های مردمی می خواهیم فعال باشند.

معاون اجرایی معاونت سیاسی احزاب و تشکل‌های مردمی آیت الله رئیسی ادامه داد: امروزه کسی باید انتخاب شود که اولا مردم قبولش داشته باشند و بتوانند به این فرد اعتماد کنند.

بخت جو، مردم را در اولویت کارها دانست و گفت: اگر برنامه های آقای رئیسی برنامه‌های مردم باشد و مدیران دولت رئیسی برگرفته از توانمندی های مردم باشد باور کنید اتفاقی که در هشت سال دفاع مقدس رخ داد این بار در قرن ۱۴۰۰ برای کشور و ملت ایران به خصوص بخش اقتصادی اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: خروجی هیات دولت به سفره‌های ما گره خورده است و میبینیم که بنزین گران می شود و رئیس دولت فردای آن روز اظهار بی اطلاعی می‌کند. بیاییم دولتی را انتخاب کنیم که نسبت به عملکردش بی اطلاع نباشد.

این مقام مسئول در پایان این همایش اظهار داشت: دولتی را انتخاب کنیم که عملکردش در گذشته برای مردم قابل قبول باشد سوال من این است کدامیک از این نامزدهای ریاست جمهوری اصلح تر از آیت الله رئیسی هستند.

در این همایش آقای حامی کوماهی به عنوان خبرنگار همایش، جناب آقای هادی گرجی به عنوان مدیر رسانه و آقای عباس شوکتی به عنوان مسئول کمیته اصناف و بازاریان کشور حضور داشتند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =