طی حکمی از طرف الکساندر میخاییلوییچ شاروف ریاست محترم همایش های بین المللی گسترش کریدور شمال به جنوب ، سلیم علیزاده به عنوان دبیر کمیته هماهنگی در جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش نوپیام، امسال برای دومین سال متوالی همایش بین‌المللی آستاراخان در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ آبان در شهر آستاراخان روسیه برگزار میشود.
هدف از این فروم تدوین مفهومی جدید برای کار کریدور شمال-جنوب است که به همه بازیگران علاقه مند بازار کمک می کند تا راه حل های عملی و پاسخ به سوالاتی را که اکنون مطرح می شوند بیابند و به افزایش جریان محموله در حال حاضر و بدون وقفه کمک کند. زیرساختهای راهرو تکمیل شود، و یک اپراتور واحد ظاهر شود.
موضوعات و جلسات اصلی انجمن:
نیازها و پیشنهادات ایران، عراق، پاکستان، افغانستان، خاورمیانه، جنوب آسیا و شرق آفریقا؛
مسیرهای حمل و نقل و تدارکات کریدور شمال – جنوب و هزینه حمل و نقل.
طرح های مالی برای حرکت پرداخت های فرامرزی و بیمه بار.
مزایا، محدودیت ها و هزینه های حمل و نقل دریایی از نووروسیسک و سنت پترزبورگ به خاورمیانه، هند، کشورهای جنوب آسیا و شرق آفریقا.
شرق و جنوب آفریقا در منطقه کریدور شمال-جنوب


شرکت کنندگان در فروم اطلاعات دست اول ارزشمند، پاسخ به تمام سوالات خود، از جمله اطلاعات در مورد بازار های جهانی، دریافت خواهند کرد.
ظرفیت کل بازار کالاهای روسی در منطقه کریدور شمال-جنوب با جمعیت 3.5 میلیارد نفر چقدر است
چه کسی و چگونه مواد غذایی، مصالح ساختمانی و کالاهای مصرفی را برای ساکنان عراق (42 میلیون نفر جمعیت)، افغانستان (37 میلیون نفر) تامین می کند.
از تمامی فعالین اقتصادی و تولید کنندگان ایرانی تقاضا میکنیم با حضور در این همایش بین‌المللی سهم جمهوری اسلامی ایران را در بازار های جهانی بالا ببرند و در تقویت بیشتر نقش ایران در کریدور شمال به جنوب کوشا باشند.

+989102452312
Email: salim.alizadeh@mail.ru

https://amf2024.ru

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =