یادگیری پی ال سی برای جوانان علاقه مندو جویای کار بسیار مهم است

مدیر آموزشگاه بین المللی ویراد گفت: با توجه به توسعه  بخش های تولیدی، صنعتی و کارخانجات در دنیا و در سطح کشور، اهمیت یادگیری پی ال سی  از موضوعات قابل تامل شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش نوپیام – زهرا کاظمی_ مدیر اموزشگاه بین المللی ویراد_ با بیان اینکه آموزش  plc یکی از دوره های آموزش پرطرفدار در دنیا شناخته شده است گفت: در ایران نیز با توجه به گستردگی موضوعات مربوط به این رشته تقاضای آموزش و کاریابی در این حوزه بسیار است. برای افرادی که دوره های آموزش و مهارت را زیر نظر اساتید به صورت تئوری و بیشتر عملی گذرانده اند در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی ،خودروسازی، صنعت ، پوشاک ، غذا و… بازار کار با در آمد خوب و آینده شغلی تضمین شده به آسانی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات کنترل کننده و مدیریت فرایند تولیدی و صنعتی در کنترل سیستم های تهویه، چراغ ها، موتور های کارخانه همه مربوط به علم پی ال سی است تاکید کرد: اولین، به روزترین و مجهزترین آموزشگاهی هستیم که تمامی ‌plcها را آموزش می دهیم و شش خط تولید داریم که کارموزان به صورت عملی نیز با بازار کار آشنا می شوند.

مدیر آموزشگاه بین المللی ویراد با اشاره به اینکه مدرس تمامی دوره هادکتر رحمانی راد( نویسنده اولین کتابplc به زبان انگلیسی و فارسی هستند) که موسس آموزشگاه نیزهستند ، گفت: مجوزهای لازم برای آموزشگاه را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ کردیم و اعزام رسمی دانشجو به اتریش و آلمان نیز داریم ‌

وی ادامه داد: موسسه آموزشی ویراد از تجهیرات به روز و روش های نوین شروع به کار کرده و هدف اصلی آموزش ها در واقع ورود کارآموزان به بازار کار است .

کاظمی بیان کرد: ما برگزار کننده دوره های《 پی ال سی ویژه بازار کار، طراحی بردهای الکترونیک، پی ال سی صنعتی،پی ال سی فشرده، پی ال سی ویژه مهاجرت 》 هستیم و هدف ما بالا بردن سطح علمی و عملی کارآموزان است .

وی با بیان اینکه ویراد،کوتاهترین راه برای ورود به صنعت است گفت: وقتی دانش و علم کارآموزان کامل باشد به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و این امری طبیعی است.

کاظمی اظهار کرد: جهت استخدام در کارخانجات و کارگاههای صنعتی مدرک معتبر بسیار حائز اهمیت است و کارآموزان آموزشگاه بین المللی ویراد مدرک بین المللی دریافت کرده و جهت کار در ایران و دیگر کشورها با خیال راحت مدرک خود را می توانند ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در آموزشگاه ویراد، سرفصل دوره های آموزشی متناسب با نیازهای بازار و جدید ترین موضوعات مرتبط با پی ال سی تنظیم شده است گفت: پی ال سی دلتا و زیمنس از جمله پرکاربردترین plc های موجود در بازار هستند که در صنایع و کارخانجات و کارگاهای صنعتی بیشتر از این پی ال سی ها مورد استفاده قرار می گیرد و در آموزشگاه ما نیز به این نکته توجه شده است .

مدیر آموزشگاه بین المللی ویراد در عین حال بیان کرد: موضوع مهمی که جوانان جویای کار را به سمت خود جذب می کند بازار کار پی ال سی در ایران است و با توجه به معضل بیکاری باید به این نوع آموزش ها توجه بیشتری صورت گیرد .

وی اضافه کرد: plc ها در صنایع مختلفی به کار رفته و حرفه ای و کاملا تخصصی هستند و نیاز به تربیت نیروی متخصص دارد و با انتخاب این مسیر کارآموزان می توانند کسب درامد بالایی داشته باشند.

کاظمی گفت: در این حرفه، ابتدا باید یک برند ساده را انتخاب و شروع به کار کنید و به این صورت به مرور زمان در سایر برندها هم خبره شویدو دراین صورت استخدام در صنایع و کارهای بزرگ بسیار آسان می شود و نباید هرگز بدون داشتن تخصص و مهارت و تجربه کافی وارد بازار کار plc در ایران شوید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =