علی کریمی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که اگر مدیران سالمی در فوتبال باشند، دنبال امثال او خواهند آمد.
به نقل از نوپیام ، در روزهای اخیر نام علی کریمی به عنوان گزینه یکی دو تیم لیگ یکی و لیگ برتری شنیده می‌شد، البته او تا امروز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی بعد از جدایی از سپیدرود رشت نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد و ادعا کرد قصد دارد فعالیتش در فوتبال را در پست مدیریت ادامه دهد و حتی مدتی در تیم خیبر خر‌م‌آباد به عنوان مشاور فنی مالک مشغول به کار است.

کریمی درباره بازگشت احتمالی‌اش به حرفه مربیگری گفت: در آن مقطع تصمیمم بر این بود که کار مدیریت در فوتبال را پیش بگیرم تا شعار فوتبال پاک و شیشه‌ای را اجرایی کنم اما انتخابات فدراسیون نشان داد که تصمیم‌گیرندگان فوتبال دنبال چه مسائلی هستند. امروز هم به این نتیجه رسیدم که برای دریافت پست مدیریت در فوتبال باید لابی‌های خیلی، خیلی زیادی انجام داد که نه در ذات من است و نه این که راهش را بلدم.

وی در مورد پیشننهادهای دریافتی‌اش از تیم‌های مختلف تصریح کرد: اهل بازار گرمی نیستم اما دو تا پیشنهاد داشتم که خیلی شفاف بگویم؛ چون دنبال فوتبال سالم هستم تا زمانی که تعداد مدیران سالم در فوتبال ما از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر باشد با من و امثال من قراردادی امضا نمی‌شود و خواهانی پیدا نمی‌کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من یک مربی جوان هستم و طبیعی است که رزومه زیادی در مربیگری نداشته باشم اما چرا برخی از مدیران و مربیان سالم ما مثل حسین آقای فرکی تیم ندارند؟ متاسفانه با این وضعیتی که من می‌بینم، رسیدن به فوتبال پاک دیگر یک رؤیا خواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =