دختر تهرانی گوش راننده شیطان صفت را گاز گرفت.

مدتی قبل دختری هراسان خود را به پلیس رساند و گفت: از محل کارم خارج شده بودم و در کنار خیابان به انتظار تاکسی بودم که خودروی پرایدی در مقابل پایم توقف کرد. راننده پسر جوانی بود و من به تصور اینکه مسافرکش‌ است سوار خودر او شدم. اما بعد از طی مسافتی راننده با این بهانه که ترافیک است و باید از کوچه پس‌کوچه برود تغییر مسیر داد.

به نقل از نوپیام-،درنهایت داخل کوچه‌ای تاریک و خلوت توقف و ناگهان به من حمله کرد هر چه التماس و تلاش می‌کردم موفق نمی‌شدم از دستش رهایی پیدا کنم تا اینکه گوشش را با دندان گاز گرفتم. بعد از این فرصت استفاده و فرار کردم. بعد از چند متر ناگهان به سه مرد جوان رسیدم که کنار خیابان ایستاده بودند. به سراغشان رفتم و ماجرا را تعریف کردم و آنها مرا به پلیس رساندند. هنگام فرار تنها کاری که انجام دادم این بود که شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

با شکایت دختر جوان تحقیقات به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت  آغاز شد. درحالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان اداره شانزدهم با دو شکایت دیگر مواجه شدند که قبل از شکایت دختر جوان صورت گرفته بود. اما از آنجایی که دو شاکی پرونده موفق نشده بودند اطلاعات کاملی از متهم در اختیار تیم مبارزه با جرایم جنایی قرار دهند، هویت متهم شناسایی نشده بود.

با استعلام شماره پلاکی که از سوی شاکی برداشته شده بود هویت مالک خودرو به‌دست آمد اما وی که مرد جوانی بود در تحقیقات عنوان کرد خودرو را به‌صورت قولنامه‌ای به مردی به‌نام شایان فروخته است. بدین ترتیب شایان شناسایی و دستگیر شد.

گرچه مرد ۳۰ ساله در تحقیقات منکر آزار و اذیت‌هایش بود اما در مواجهه حضوری با شاکی‌ها از سوی آنها شناسایی شد.این درحالی بود که آثار زخم روی گوش متهم دیده شد. بازپرس محمد حسین زارعی دستور انتقال متهم را به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت برای شناسایی سایر قربانیان احتمالی صادر کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =