کلینیک زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و ‌یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و تقارن این ایام با دهه اول محرم، سه شنبه‌ها در یک طرح جهادی بیماران مبتلا به زخم را به صورت رایگان ویزیت می‌کند.
به نقل از نوپیام ؛ کلینیک زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن چهل و ‌یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، روز پزشک و همچنین تقارن این ایام با دهه اول محرم، سه شنبه‌ها در یک طرح جهادی بیماران مبتلا به زخم را به صورت رایگان ویزیت می‌کند.

زخم مزمن به عنوان سومین اختلال پرهزینه (بعد از سرطان و بیماری های قلبی و عروقی) شناخته می‌شود. بسیاری از افراد مبتلا به این نوع از زخم‌ها که شامل زخم پای دیابتی، زخم بستر، انواع زخم های عروقی و … می‌شود، توان پرداخت هزینه‌های درمانی این عارضه را ندارند. از این رو کلینیک زخم سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در نظر دارد با ویزیت رایگان افراد مبتلا به این زخم‌ها مسئولیت خود را در قبال اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار ادا کند.

بیماران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره 02166989110 تماس حاصل کنند.

با توجه به نقش اعضای هیات علمی جهاد دانشگاهی، این مرکز مدعی است که به روز ترین و به صرفه‌ترین خدمت درمانی را طبق متدهای درمانی روز به بیماران ارائه می‌دهد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =