رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: امیدواریم واکسن نورا بتواند تا حد زیادی مردم را در برابر ویروس کرونا ایمن سازد و مواد بستری و مرگ و میر را نیز کاهش دهد.

به گزارش نوپیام و به نقل از برنا ؛ دکتر حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) درویژه برنامه «صبح انقلاب» تولید واکسن نورا را شاهکار تیم دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله دانست و گفت: در زمانی که هیچ تیمی در دنیا اقدام به تولید و ساخت واکسن پروتئینی نکرده بود دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) اقدام به تولید این نوع واکسن کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه واکسن های پروتئینی ایمنی خوبی در افراد به وجود می آورند، گفت: علی رغم همه سختی ها برای تولید واکسن پروتئینی، توانستیم فاز اول و دوم کار آزمایی بالینی این واکسن را با موفقیت انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اضافه کرد: این واکسن امروز مرحله سوم آزمایشات بالینی را طی می کند و حدود ده هزار نفر داوطلب نیز آن را دریافت کرده اند.

حسن ابوالقاسمی با اشاره به اینکه واکسن نورا به زودی در سبد مصرفی مردم قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: امیدواریم واکسن نورا بتواند تا حد زیادی مردم را در برابر ویروس کرونا ایمن سازد و مواد بستری و مرگ و میر را نیز کاهش دهد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =