ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مطمئن و پولساز وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در انتخاب ایده برای راه اندازی کسب و کار در اینترنت دچار مشکل میشوند و نمیدانند که چه ایده ای را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنند در این بخش قصد داریم شما را با انواع کسب و کار اینترنتی پولساز آشنا کنیم.

معرفی ۱۲ شغل اینترنتی مطمئن و پردرآمد در ایران

ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مطمئن و پولساز وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد در انتخاب ایده برای راه اندازی کسب و کار در اینترنت دچار مشکل میشوند و نمیدانند که چه ایده ای را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنند در این بخش قصد داریم شما را با انواع کسب و کار اینترنتی پولساز آشنا کنیم. تمام ایده های که برای راه اندازی کار اینترنتی به شما معرفی کردیم ایده هایی هستند که اگر اصولی آن ها را راه اندازی کنید میتوانید به درآمد برسید.

1_ شغل اینترنتی اول ساخت اپلیکیشن کاربردی

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی  و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون می باشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند.
شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درآمد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش آن خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درآمد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد .
اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios  علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید  خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

برنامه نویسی موبایل میتواند یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشد. اما به این موضوع توجه کنید که اگر بخواهید از این روش کسب و کار آنلاین استفاده کنید باید به یک زبان های برنامه نویسی android و ios را یاد بگیرید. این ایده ی راه اندازی کسب و کار آنلاین بیشتر مناسب افرادی است که به برنامه نویسی علاقه دارند.

اگر شما هم به برنامه نویسی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم از این ایده کسب و کار اینترنتی استفاده کنید. اما اگر اصلا به برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل علاقه ندارید توصیه میکنم به سراغ این ایده نروید! این روش کار اینترنتی بیشتر مناسب افرادی است که به برنامه نویسی علاقه دارند.

 

2_ دومین شغل اینترنتی طراحی سایت

یکی دیگر از شغل های اینترنتی پر درآمد و پرسود که در سطح جهان خیلی طرفدار دارد طراحی سایت می باشد. در این روش کسب و کار اینترنتی شما با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد می کنید. همانطور که میدانید با پیشرفت فناوری اکثر کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین کشیده شده اند و همین موضوع باعث شده طراحی سایت به یکی دیگر از ایده های پولساز کسب و کار آنلاین تبدیل شود.

البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های رایگان و cms  های رایگان استفاده کنید . خیلی از افراد فکر میکنند که برای راه اندازی و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان هزینه های زیادی پرداخت کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست!

 

برای اینکه وب سایت راه اندازی کنید به هیچ علم برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت راه اندازی کنید. اگر کار با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی شرکت و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت کار در منزل خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

 

اگر به مبحث طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان انتخاب کنید و با طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا نیاز به بلد بودن علم برنامه نویسی مثل Html , Css, js ,php و … ندارد . شما دوستان عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید از سایت آکادمی سبز استفاده کنید.

 

به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل wordpress ، joomla drupal و… راه اندازی سایت برای افرادی که قصد یادگیری طراحی سایت را دارند فراهمن شده است. با استفاده از این سایت سازها شما میتوانید بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی یک وب سایت حرفه ای برای دیگران راه اندازی کنید.

 

البته در این روش کسب و کار آنلاین اصلا نیازی نیست کار با تمام سایت سازها و سیستم های مدیریت محتوا را کامل یاد بگیرید! شما اگر فقط کار با وردپرس را به صورت کامل یاد بگیرید میتوانید از طریق طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

3_ سومین شغل اینترنتی مطمئن فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی مطمئن و پردرآمد فروش فالوور و لایک اینستاگرام می باشد. میزان درآمد از این روش ایده کسب و کار اینترنتی بسیار بالا میباشد . شما با راه اندازی این ایده برای کسب و کار اینترنتی خیلی ساده میتوانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید. البته برای درآمدزایی از این ایده کار در اینترنت همه چیز به خودتان بستگی دارد. اگر اصولی این ایده کسب و کار را پیاده سازی کنید مطمئن باشید خیلی راحت میتوانید به درآمد میلیونی از اینترنت برسید. در این روش شما از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام کسب درآمد میکنید.

 

همانطور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد  که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه بالایی نیاز ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود  راه اندازی کنید . اگر این سیستم را راه اندازی کنید قطعا با روزی 2 الی 3 ساعت کار در منزل به درآمد باور نکردنی دست پیدا خواهید کرد.

 

در این ایده برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شما با کمترین سرمایه ممکن یک خدمات اینستاگرام راه اندازی می کنید. منظور از خدمات اینستاگرام این است که شما دقیقا مشابه افرادی که فالوور، لایک و ویو اینستاگرام میفروشند کسب و کار آنلاین تان را راه اندازی می کنید. این مدل کار اینترنتی یکی از ساده ترین روش های ممکن برای کسب درآمد از اینترنت است. اگر هنوز هیچ ایده ای برای راه اندازی کسب و کارتان ندارید این ایده میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راحت با حاشیه سود بسیار بالا داشته باشید من این شغل اینترنتی مطمئن و ساده را به شما توصیه میکنم . برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید تا بیشتر با این روش کار مجازی بیشتر آشنا شوید. البته از این روش میتوانید به عنوان شغل دوم استفاده کنید.

4_چهارمین شغل اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی

چهارمین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی است که در کشور ما خیلی مرسوم شده. همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت کسب و کارهای اینترنتی و مجازی کشیده شده اند. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میتوانید محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید. البته برای اینکه بتوانید از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی کسب و کار مجازی خود را استارت بزنید ایده ها و روش های زیادی وجود دارد که در ادامه پولسازترین این ایده ها را به شما معرفی کردیم.

باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی ندارید! شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع کسب و کار مجازی خود را راه اندازی کنید. برای راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی میتوانید از فروشگاه سازهای اینترنتی استفاده کنید. با استفاده از فروشگاه سازهای اینترنتی میتوانید در کمتر از چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.

 

فروشگاه اینترنتی آکادمی سبز هم با استفاده از همین فروشگاه سازها راه اندازی شده است. شما خیلی راحت میتوانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اگر هیچ محصولی فیزیکی نداشته باشیم چطور میتوانیم از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی کسب درامد کنیم؟ که در ادامه پاسخ این سوالتان را خواهیم داد.

فروشگاه سازهای اینترنتی زیادی مثل woocommerce PrestaShop Magento OpenCart و … وجود دارد که کاملا زبان فارسی را پشتیبانی می کنند و به صورت کاملا رایگان با استفاده از این فروشگاه سازهای اینترنتی میتوانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. ولی به نظر من بهترین فروشگاه اینترنتی ووکامرس است. اگر سایتان را با وردپرس راه اندازی کرده باشید در کمتر از 1 دقیقه میتوانید سایت وردپرسی تان را به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید.

 

در فروشگاه اینترنتی خود شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی که دارید را به صورت اینترنتی بفروشید. این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند. اگر فروشگاه فیزیکی دارید میتوانید تمام محصولاتتان را به صورت کاملا آنلاین در اینترنت به تمام ایران بفروشید. اگر هم محصول فیزیکی ندارید میتوانید محصولات دانلودی و آموزشی تولید کنید و به صورت کاملا اینترنتی بفروشید. البته در ادامه به صورت کامل شما را با راه اندازی کسب و کار مجازی از طریق فروشگاه اینترنتی بیشتر آشنا کردیم.

4_پنجمین شغل اینترنتی خرید و  فروش دامنه

یکی دیگر از شغل اینترنتی خرید و فروش دامنه می باشد . افراد زیادی هستند که از خرید و فروش دامنه به درآمد اینترنتی بسیار بالایی رسیده اند و این شغل به زمان و سرمایه کمی نیاز دارد. شما دوستان عزیز میتوانید با قیمت بسیار پایین یک دامنه را خریداری کنید  و آن را با قیمت بالاتری برای فروش قرار بدهید برای این کار لازم است در سایت های حراج دامنه عضو شوید.

البته خود من این ایده کسب و کار اینترنتی را توصیه نمیکنم! شما باید به دنبال ایده ای باشید که با استفاده از آن بتوانید یک درآمد ثابت از اینترنت داشته باشید. برای همین توصیه می کنیم به دنبال روش های اصلی راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید.

 

 

6_ششمین شغل اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی

 

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با هزینه ی کم وبلاگ نویسی تخصصی است. اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. شما با نوشتن موضوعات خاص و با ایجاد یک وبلاگ برای خودتان میتوانید به درآمد بالایی برسید.

طراحی یک وبلاگ نیاز به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی راحت و ساده یک وبلاگ خیلی حرفه ای برای خود ایجاد کنید . اگر زمان تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد بسیار بالایی در ماه برسید.

 

برای اینکه بتوانید از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید باید یک سایت داشته باشید! به این موضوع توجه کنید که شما به هیچ عنوان از سیستم های وبلاگ دهی مثل blog.ir، blogfa و… استفاده نمی کنید.

برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی شما باید با استفاده از وردپرس یک سایت راه اندازی کنید و شروع به نوشتن کنید تا ترافیک سایتتان افزایش پیدا کند. هرچه تعداد ورودی سایتتان بیشتر باشد درامدتان بیشتر می شود.

حالا شاید بپرسید که مدل درآمدزایی از این روش کسب و کار آنلاین چگونه است؟

 

وقتی سایتتان را راه اندازی کنید، وقتی تعداد بازدید کنندگان سایتتان افزایش پیدا کند شما میتوانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید. شما بابت تبلیغات برای سایت های دیگران کسب درآمد می کنید.

پس نحوه کسب درآمد از این روش کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از تبلیغات است.

 

 

7_هفتمین شغل اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس

یکی دیگر از شغل اینترنتی پر درآمد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی است. اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب آشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درآمد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید. میتوان گفت این ایده کسب و کار اینترنتی نیازی به هیچ سرمایه اضافی ندارد.
شما هر قالبی را که طراحی می کنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی  قرار بدهید و بفروشید البته شما از این طریق میتوانید کسب درآمد دلاری هم داشته باشید.
این روش کسب و کار اینترنتی مناسب افرادی است که به زبان های برنامه نویسی وب مثل php, html, css , js و… کامل مسلط هستند. در این روش شما باید قالب و افزونه های حرفه ای ارائه کنید و در مارکت های ایرانی و خارجی بفرشید.
بهترین مارکت های خارجی themeforest و codecanyon است. البته فروش قالب و افزونه برای ایرانی ها در این سایت ها ممکن است کمی کار سخت و دشواری باشد. اما افراد زیادی در ایران هستند که قالب و افزونه های وردپرسی زیادی کدنویسی می کنند و در این مارک ها میفروشند.

برای اینکه از این ایده کسب و کار اینترنتی استفاده کنید باید زبان های برنامه نویسی وب را کامل یاد بگیرید. این روش بیشتر مناسب افرادی است که به علم برنامه نویسی و کدنویسی علاقه دارند. 

8_هشتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وب سایت

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درآمد در ایران سئو و بهینه سازی سایت است. سئو یا SEO  به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل است. به زبان خیلی ساده یعنی شما کاری کنید تا سایت خودتان و یا مشتریان تان در نتایج اول گوگل دیده شود.

به عبارت دیگر وقتی کلمه کلیدی “کسب و کار اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید سایت آکادمی سبز در رتبه اول گوگل نشان داده میشود. وقتی شما اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید میتوانید از طریق سئو سایت به درآمد میلیونی برسید.

در این روش کسب و کار اینترنتی شما باید به یک متخصص سئو تبدیل شوید. سئو یک علم است! برای یادگیری علم سئو باید تمام فاکتورهای سئو را به صورت کامل یاد بگیرید.

 

شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو انجام بدهید. میزان درآمد پروژه های سئو ب خودتان بستگی دارد. البته  این را هم بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کدنویسی و یادگیری زبان برنامه نویسی خاصی ندارید.

 

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست  با یاد گیری سئو میتوانید آینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید . سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می اید و شما باید سئو را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی  پر درآمد باشد.

 

منابع زیادی برای یادگیری سئو وجود دارد. البته در سایت اکادمی سبز به صورت کامل و جامع شما را با سئو و بهینه سازی سایت آشنا کردیم. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید میتوانید از منابع های زیر استفاده کنید و سئو را کامل یاد بگیرید.

9_  تدریس مجازی و برگزاری وبینار

 

کسب درآمد از وبینار یکی دیگر از ایده های پولساز برای درآمدزایی از طریق اینترنت است. این ایده بیشتر مناسب افرادی است که به تدریس و برگزاری کلاس های آنلاین علاقه دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و مهارت و تخصصی خاصی برای آموزش دارید میتوانید از این روش کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید.

برای اینکه از این روش استفاده کنید در اولین قدم باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای میخواهید کلاس های آنلاین برگزاری کنید. باید کامل مهارت و تخصصی که دارید را شناسایی کنید و اماده برگزاری کلاس آنلاین باشید. اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید.

 

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه ی کاری و شغلی خود باید حرفه ای باشید مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی  فعالیت میکنید میتوانید با برگزاری یک وبینار مجازی به درآمد میلیونی بسیار زیادی برسید. البته ایده ها و روش های زیادی برای برگزاری کلاس های انلاین وجود دارد که در ادامه سعی می کنیم پولسازترین ایده ها را برای راه اندازی کسب و کارتان به شما معرفی کنیم.

تنها نیاز شما این است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی  تخصص داشته باشید باید یک سایت طراحی کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و برای انها سمینار و کلاس  برگزار کنید. البته برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین میتوانید از پلتفورم های ایرانی و خارجی استفاده کنید.

 

سایت های برگزاری وبینار یکسری سایت ها هستند که این امکان را میدهند شما از طریق آن ها کلاس های آنلاین برگزار کنید. سایت های ایرانی زیادی برای برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد که با یک سرچ ساده میتوانید آن ها را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین باید مهارت و تخصص داشته باشید، در ادامه قصد داریم پولسازترین ایده ها برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین را به شما معرفی کنیم.

10_  خرید و فروش سایت

 

دهمین شغل اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت میکنید , کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میکند و پس از باز سازی و تعمیرات ان خانه را با قیمت بالا تری میفروشد . برای شروع این کار میتوانید از سایت هایی شروع کنید که  در flippa.com ثبت شده اند .

 

11_  نوشتن محتوای تبلیغاتی

 

یکی دیگر از شغل های اینترنتی که خیلی از افراد در ان زمینه دارند فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود بسیار بالایی دارد . سود این شغل اینترنتی بسیار بالاست زیرا افراد کمی در این زمینه تخصص دارند .

 

بازاریابی پرسانتی  و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای راه کار های ممکن برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت نام  و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند . این مورد نیز میتواند یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نوشتن متن تبلیغاتی  هزینه ی بسیار بالایی دریافت خواهید کرد.

 

12_دوازدهمین شغل اینترنتی همکاری در فروش اینترنتی

یکی دیگر از روش های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از طریق فروش محصولات دیگران درآمدزایی میکنید. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم همکاری در فروش را برای سایتشان راه اندازی کردند و باعث ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند.

بهترین روش برای راه اندازی سیتم همکاری در فروش این است که شما یک سایت راه اندازی کنید و محصولات دیجی کالا را برای فروش داخل سایتتان بگذارید. البته اگر هدف اصلی تان کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش است و میخواهید از طریق فروش محصولات دیجی کالا کسب درآمد داشته باشید باید در بخش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید و دیجی کالا برای فروش محصولاتش در اینترنت به شما لینک اختصاصی میدهد که هر کس از طریق لینکی که دیجی کالا در اختیارتان قرار داده است محصولی را تهیه کنید به صورت کاملا اتوماتیک در پنل کاربری تان پورسانتتان ارسال میشود و میتوانید آن را دریافت کنید

در این روش میتوانید با فروش محصولات سایت های دیگر در  سایت خود به ازای هر فروش پورسانت و مبلغی را دریافت کنید همان طور که گفتم شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی میتوانید محصولات دیگران را در سایت خود بفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را از ان سایت دریافت کنید .

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =