جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، در بیانیه ای نسبت به تبدیل شدن کشور بحرین به عنوان پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه و انجام توطئه بر علیه انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت هشدار داد.

به گزارش نوپیام و به نقل از حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله سبحانه وتعالى(الْأَعْرَابُ أَشَدُّ كُفْرًا وَنِفَاقًا وَأَجْدَرُ أَلَّا يَعْلَمُوا حُدُودَ مَا أَنزَلَ اللَّهُ عَلَىرَسُولِهِ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ) الاية(97) سورة التوبة/صدق الله العلي العظيم
بادیه نشینان عرب کفر ونفاقشان بیشتر است ، و در غفلت از حدود آن چیزهایی که خدا برپیامبرش نازل کرده است شایسته ترند ، و خدای دانای شایسته کار است ( آیه 97 سوره مبارکه توبه )

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه، تبدیل شدن کشور بحرین به پایگاه اطلاعاتی و جاسوسی پیشرفته صهیونیستی را که با هدف سرکوب انقلاب مردم قهرمان بحرین و نیروهای مخالف است را محکوم می کند و نسبت به تبدیل شدن خاک بحرین به پایگاه های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی و مراکز شنود علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت هشدار می دهد.

همچنین به دیکتاتورِ ستمگر حمد بن عیسی آل خلیفه، در خصوص عواقب پافشاری بر اقدامات باطل و افتادن در آغوش صهیونیست ها و پیگیری عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس در عرصه های مختلف و برای حفظ موجودیت متزلزل و زودگذر خود هشدار می دهد.

این جنبش معتقد است که افزایش سطح عادی سازی وروابط تا زمانی که بحرین به پایگاه جاسوسی صهیونیست ها تبدیل شود، اقدام خطرناکی علیه انقلاب مردمی است که در 14 فوریه 2011 میلادی آغاز شد تا اینکه آن را از بین ببرند و سطح همکاری بین رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی افزایش یابد . این اقدامات به دلیل ترس شدیدی که آل خلیفه را گرفتار کرده است و ترس آنها از فروپاشی تاج و تخت، تجدید انقلاب مردمی، ریشه کن شدن ریشه آنها و اینکه مردم بحرین آنها را جارو نموده و به زباله دان تاریخ بیاندازند .

همکاری نزدیک بین بخش های مختلف سرویس های امنیتی و اطلاعاتی دستگاه متجاوز و اشغالگر آل خلیفه به همراه سرویس های مختلف اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، برای مقابله با رشد تفکرات آزادی ‌بخش و مقاومت انقلابی، رشد بیداری اسلامی و مقاومت مردمی و قدرت روزافزون شاخه های محور مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا در عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای جهان و خشم فزاینده مردم خاورمیانه نسبت به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل است . همچنین این تلاش ها برای نفوذ و کنترل شریان های اقتصادی، تجاری و امنیتی کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس و در راستای تحقق رؤیاهای صهیونیست ها در رسیدن به کشور بزرگ صهیونیستی است که از نیل تا فرات امتداد دارد.

علاوه بر این، همکاری امنیتی و اطلاعاتی در بالاترین سطوح میان رژیم آل خلیفه، عربستان سعودی و امارات، برای از بین بردن تفکر مقاومت و تفکر آزادی خواهانه انقلابی برآمده از یمن مقاوم، ایمان و خرد است، که توطئه های عادی سازی با رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را که بناها و تاج و تخت های مستبدان ظالم و ظالم و عوامل خائن را تهدید کرده، خنثی کرده و به شکست خواهد کشاند.

همچنین ، این همکاری نزدیک بین دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، دستگاه‌های امنیتی و ستمگر آل خلیفه، امارات و عربستان سعودی، برای توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران و محاصره آن به‌ عنوان دژ و قلعه مستحکم محور مقاومت اسلامی که همه جنبش‌های آزادی ‌بخش و شاخه های مقاومت از یمن، بحرین بزرگ اشغالی و عراق سوریه، جنبش مقاومت اسلامی (امل و حزب‌الله) در لبنان، جنبش‌ها و جناح‌های مقاومت فلسطین را در آغوش گرفته و حمایت می‌کند ، صورت می گیرد .

رژیم های مرتجع و دست نشانده آمریکا واستکبار جهانی به رهبری رژیم های سعودی، اماراتی و آل خلیفه برای به زانو درآوردن محور مقاومت و جناح های آن، جنگ های نیابتی پوچ را در یمن، عراق، سوریه و لبنان به راه انداخته اند. ما در یمن می بینیم که جنگ جهانی بر علیه آنها کاری بیهوده ای بوده که هشت سال است طول کشیده ، محاصره سیاسی و اقتصادی لبنان، علاوه بر آن محاصره ناعادلانه ایران انقلابی، در شرایط محاصره و برای خفه کردن محورها و جبهه مقاومت است که اکنون تاج و تخت آنها و موجودیت پوچ و پوشالی رژیم اشغالگر آل خلیفه را تهدید می کند.

دیکتاتور حمد بن عیسی آل خلیفه ، برای حفظ حاکمیت و تاج و تخت در حال فروپاشی خود ، فرمانی را صادر کرد که تمامی نهادهای امنیتی را به اسرائیل منتقل می کند، این فرمان سردمدار آل خلیفه ممکن است از نظر اقتصادی چیز زیادی به رژیم صهیونیستی ندهد، اما پرونده امنیتی را به اسرائیل واگذار می کند ، زیرا سازمان جاسوسی “موساد” افسران آل خلیفه را آموزش می دهد، رژیم اشغالگر قدس به رژیم آل خلیفه ماهواره ها و سیستم های فناورانه و راهبردی می دهد تا علیه فلسطینی ها وملت بحرین استفاده کنند . گزارش ها حاکی از سازماندهی مجدد سرویس های اطلاعاتی آل خلیفه با حمایت “موساد” است که سابقه سیاهی در جاسوسی و ترور دارند و بدان مشهور است . حمد ظالم و فاشیست با صدور فرمانی به سرویس اطلاعاتی و دستگاه امنیتی آل خلیفه (که او آن را یک روند اصلاحی بزرگ می‌دانست) دستور داد تا با سرویس‌های امنیتی و رژیم اشغالگر اسرائیل ارتباط نزدیک برقرار کرده و طی فرمان دیگری به دستگاه امنیتی خود برای ارتباط مستقیم با “موساد” و ” شاباک ” مجوز صادر نموده است.

موسادِ اسرائیل به دنبال بهره برداری از بحرین و همه کشورهای عادی کننده روابط با آنها می باشد ، همچنین برای نفوذ به بقیه کشورهای اسلامی از جمله اشغال همه جانبه کشورهای منطقه است. اسرائیل قصد دارد از بندر بحرین برای کنترل ارتباطات، با توجه به اینکه رابطی بین بنادر خلیج فارس و اقیانوس هند و کلید اصلی ارتباط میان شبه جزیره عربستان به سمت آبهای سرزمینی دیگر است بهره برداری کند.

فرمان حمد بن عیسی ظالم در شرایطی صادر شد که در 14 ژانویه، راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور رژِیم آل خلیفه و همتای صهیونیستی او، عمر بار لو، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، در دیداری با یکدیگر به عنوان بخشی از کار وتوافقات صورت گرفته و در حال انجام میان منامه و تل آویو برای گسترش همکاری امنیتی پس از توافقنامه های ابراهیم (ابراهام) سال 2020 میلادی انجام گرفته است . روابط بین سرویس‌های اطلاعاتی میان دو کشور بر اساس جهت‌گیری جدید حمد بن عیسی آل خلیفه مستبد و فاشیست تقویت شد، زیرا دستورالعمل‌ها به سرویس اطلاعات آل خلیفه، سرویس امنیت عمومی وزارت کشور و سرویس امنیت راهبردی بحرین ابلاغ گردید که در ژوئیه 2020 برای تقویت همکاری با اسرائیل تأسیس شد.

احمد بن عبدالعزیز آل خلیفه رئیس سرویس امنیت راهبردی بحرین را بر عهده دارد و این تنها نهادی است که مأموریت رسمی برای ارتباط مستقیم با موساد اسرائیل به رهبری دیوید بارنیا و سرویس امنیت عمومی (شاباک) به رهبری رونن بار را دارد تا صدای مخالفان سیاسی رژیم آل خلیفه را مانند سازمان ساواک رژِیم شاهنشاهی ایران خفه و سرکوب کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =