مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان نباید زمان را از دست بدهند، گفت: خوب نیست که هر روز درباره قایدی چیز جدیدی می‌شنویم.
محمد مومنی  در خصوص شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: شرایط باشگاه خیلی مناسب نیست. 22 روز دیگر استقلال باید به مصاف الهلالِ تا بُن دندان مسلح برود و با دیدن وضعیت باشگاه و تیم نمی‌توانیم آینده خوبی متصور باشیم. هنوز تمرینات شروع نشده و تکلیف بازیکنان هم مشخص نیست.

وی ادامه داد: مسئله مهمی که هنوز تعیین تکلیف نشده، تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته است. فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم هنوز نمی‌داند می‌تواند روی بازیکنان کلیدی فصل گذشته‌اش حساب باز کند یا نه؟ محمد نادری، میلیچ و دیاباته که جدا شدند و تکلیف بازیکنانی مثل مطهری، اسماعیلی و … مشخص نشده است.

بازیکن پیشین استقلال افزود: خوب نیست که درباره قایدی هم هر روز یک چیزی می‌شنویم، یک روز خبر حضورش در امارات مطرح می‌شود و روز دیگر در قطر و یونان. جدایی قایدی از استقلال در این مقطع درست نیست ولی بدتر از آن از دست رفتن زمان برای آبی‌پوشان است. مجیدی هنوز به طور قطع نمی‌داند قایدی از استقلال جدا خواهد شد یا نه. آیا جایگزین مناسبی می‌توانیم برای قایدی جذب کنیم یا خیر؟ همه این اتفاقات پیش روی کادرفنی و مدیریت باشگاه است و زمان هم به سرعت می‌گذرد.

مومنی در خصوص جذب بازیکنان جوانی که به تازگی با استقلال قرارداد بستند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان جوان و آینده‌دار هستند و قطعاً باشگاه با نظر سرمربی تیم با آنها قرارداد بسته، ولی در این مقطع حساس استقلال فرصت تجربه‌اندوزی برای بازیکنان جوان نیست. الهلال چالش بزرگی است که پیش روی استقلال قرار دارد و کادرفنی و در رأس آنها مجیدی باید استراتژی مناسبی برای لیگ قهرمانان و رویارویی با حریف عربستانی داشته باشد.

وی در خصوص صحبت‌های مجیدی درباره رقم بالای بازیکنان عنوان کرد: این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. ممکن است بازیکنان پرسپولیس هم چنین پیشنهاداتی داده باشند.باید این مشکل را اساسی حل کنیم. استقلال و پرسپولیس دولتی هستند ولی توان رقابت با تیم‌های صنعتی را ندارند. قرار نیست مدیران باشگاه‌های صنعتی پول را از جیب‌شان بدهند و از بودجه‌های تعیین شده استفاده خواهند کرد. سازمان بازرسی باید به طور جدی به این قضیه ورود کند، نه اینکه برای رفع و رجوع جلسه‌ای برگزار کنند و تمام شود. باید قوانین سختگیرانه‌ای گذاشته شود که اگر یک بازیکن مثلا از استقلال پیشنهاد 5 میلیاردی دارد بداند که از یک تیم صنعتی هم همان قدر دریافت خواهد کرد، آن وقت بازیکنان با جان و دل برای استقلال بازی خواهند کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =