در همایش تجلیل از معاونت سیاسی احزاب، تشکل های مردمی و ستاد کارآفرینان کشوری مطرح شد:
مراقب افراد نفوذی و بی کفایت در بدنه دولت جدید باید باشیم
احتمال می رود در مبحث معرفی کابینه، مدیران ارشد و میانی نفوذ پیدا کنند که باید در این زمینه مراقب و مواظب بود چرا که افراد منافق مسیر را به انحراف می‌کشاند همانطور که در سال 84 این موضوع تکرار شد.
دکتر دلاور صیامی، در سخنان خود در این همایشبا انتقاد از دولت فعلی خطاب به حضار همایش با سخنان کوبنده گفت: مردم خود شاهد بی کفایتی دولت در این هشت سال ریاست جمهوری بودند و متاسفانه در این هشت سال گذشته نه تنها سفره‌های مردم رنگین نشد بلکه شاهد کوچک تر شدن سفره‌های مردم بودیم.
وی به کارشکنی و دروغ پردازی برخی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اشاره کرد و گفت: متاسفانه در مناظرات دروغ های بسیاری از سوی برخی زده شد و من تعجب می‌کنم و خطاب به آن آقا باید بگویم چگونه آیت الله رئیسی مدیر ارشد این نظام در سمت‌های مختلف بود و چرا باید برای رای جمع کردن یکسری دروغ تحویل مردم بدهید.
صیامی تصریح کرد: این کشور به مثابه کشتی است که اگر سوراخ شود همه غرق می‌شوند لذا کارشکنی در مبحث اقتصاد و کارآفرینی نکنید تا گرانی را ترویج دهید.
این مدیر انقلابی افزود: خجالت آور است در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع انرژی و طبیعی و انسانی بسیار سرآمد است اما متاسفانه استفاده بهینه از این منابع نشده است
معاون سیاسی احزاب و تشکل‌های مردمی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی به مسئله نفوذ در کابینه اشاره کرد و خطاب به حضار گفت: احتمال می رود در مبحث معرفی کابینه، مدیران ارشد و میانی نفوذ پیدا کنند که باید در این زمینه مراقب و مواظب بود چرا که افراد منافق مسیر را به انحراف می‌کشاند همانطور که در سال 84 این موضوع تکرار شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا نامحرمان دوباره در راس قرار نگیرند و باید نیروهای ارزشی، انقلابی و متخصص و مردمی ورود پیدا کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 12 =