کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از لیست اخیر تیم ملی گفت که این فهرست فراتر از سلیقه رفته و از این بابت نگرانی وجود دارد.
علی اصغر مدیرروستا  درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: هر لیستی که از سوی هر مربی اعلام می‌شود انتقاداتی به آن وارد است. یکسری افراد در این لیست‌ها جا می‌افتند و یکسری هم حضور دارند که نباید باشند. این موضوع به سلیقه سرمربی و کادر فنی برمی‌گردد.

وی درباره حضور بازیکنان جدید در تیم ملی در غیاب لژیونرها، خاطرنشان کرد: این لیست فراتر از سلیقه رفته است. یکسری بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند که احترام زیادی برای آنها قائل هستم ولی آنها در تیم‌های خودشان هم مشکل دارند و واقعا شایستگی حضور در تیم ملی را نداشتند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با تاکید دوباره به اینکه «ارائه هر لیستی با انتقاداتی همراه است» عنوان کرد: امیدوارم لژیونر‌ها و بازیکنان توانمندتر به تیم ملی اضافه شوند و این شرایط پوشش داده شود.

مدیرروستا ادامه داد: اینطور نیست که فقط بازیکنان 6-5 تیم اول را دعوت کنیم. بازیکنان دیگری در باشگاه‌های دیگر حضور داشتند که می‌توانستند در این لیست باشند. این بی‌انصافی است و فکر می‌کنم در حق سایر بازیکنان اجحاف شده است، حداقل برای نفرات آماده تیم‌های ششم تا دهم. به طور مثل تیم خودمان را می‌گویم، از پیکان می‌توانست بازیکنی دعوت شود، همچنین از دیگر تیم‌ها مثل آلومینیوم.

سرپرست تیم پیکان عنوان کرد: خیلی از بازیکنان سایر تیم‌ها نسبت به نفرات لیست تیم ملی عملکرد و شرایط بهتری داشتند و می‌توانستند در این لیستی که لژیونرها نیستند حضور داشته باشند. امیدوارم این موضوع بررسی شود.

مدیرروستا درباره اینکه منظورش از بررسی شدن موضوع چیست، گفت: ناراحتی و نگرانی من نقش مدیر برنامه‌ها -یا هر اسم دیگری که دارند- در دعوت نفرات تیم ملی است. بازیکن وقتی مُهر تیم ملی روی اسمش می‌خورد، مبلغ قراردادش بالا می‌رود. درباره لیست تیم ملی این احساس را دارم و امیدوارم اشتباه کرده باشم.

وی درباره وضعیت کلی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی، خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی دریم و امیدوارم صعود به جام جهانی تنها ملاک موفقیت فدراسیون فوتبال نباشد. اخیرا همیشه به جام‌جهانی رفته‌ایم و الان باید ملاک و معیارمان صعود به مرحله دوم جام جهانی باشد. باید این برنامه‌ریزی در فدراسیون و افکار شخص عزیزی خادم وجود داشته باشد. در این صورت است که فوتبال ما می‌تواند پیشرفت کند وگرنه اینکه نفراتی را به تیم ملی دعوت کنیم که مُهر ملی روی اسم آنها بخورد، این در جا زدن است.

کارشناس فوتبال ایران درباره دو بازی پیش روی تیم ملی مقابل سوریه و عراق گفت: نباید در این دو بازی مشکلی داشته باشیم. در بازی آخرمان در دور پیش مقابل عراق هم نشان دادیم که سطح بالایی داریم. در دور پیش باید 4 بازی آخر را می‌بردیم و این اتفاق افتاد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =