ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال اعتقاد دارد بزرگ‌ترین خیانت را به استقلال آنهایی کردند که عشق دیده شدن و شهرت داشته و دارند.
ناصر فریادشیران درباره تجمع شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال و اعتراض آنها به عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: مدیرعامل پیشین استقلال به همراه رفقای خود و همکارانش در هیئت مدیره سابق عامل اصلی بدبختی‌های استقلال هستند. آقایان با قراردادهای نامتعارف کمر باشگاه را شکستند و هنوز هم دست‌بردار نیستند و به دنبال تخریب باشگاه و مدیران آن هستند. متأسفانه هواداران آگاهی ندارند و از طریق این آقایان باشگاه را دچار چالش می‌کنند.

آقای برج‌ساز و آقای پلاستیک فروش عشق دیده شدن داشتند
وی افزود: آقای برج‌ساز، آقای پلاستیک فروش و سخنگوی سابق که برای شورای شهر تهران رد صلاحیت شد، عشق دیده شدن و شهرت داشتند و از برند استقلال استفاده کردند. این آقایان باید میلیاردها تومان هزینه می‌کردند تا به شهرت می‌رسیدند. آقایی که پرونده کلانی در مرجع قضایی داری، بهتر است سکوت کنی. درباره کسی که یک واحد مسکونی را به چند نفر می‌فروشد چه چیزی باید گفت؟! چرا دل هواداران را خون می‌کنید و آدرس غلط می‌دهید؟

برای براندازی مدیرعامل باشگاه جلسه برگزار می‌کنند!
معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به سنگ اندازی برخی‌ها گفت: آقایی که با برند استقلال معروف شدی و چهره حق به جانب می‌گیری، همه پول‌هایی که به باشگاه داده‌ای قرض بوده است و این پول را همراه سودش می‌گیری. فراموش نکردیم ماجرای کمک عضو پیشین هیئت مدیره استقلال و مدیرعامل هواپیمایی زاگرس چه آبروریزی به پا کرد. این چه کمکی است که شما به باشگاه می‌کنید؟ چرا هواداران را اذیت می‌کنید؟ جلسات زیادی برای براندازی مدیریت باشگاه برگزار می‌کنید که چه شود؟ باشگاه از همه تحرکات باخبر است و گزارش آن را به نهادهای نظارتی داده است. آقای علی نامداری گفته است مددی و فریادشیران حقوق بگیر هستند. خطاب به نامداری می‌گویم کسب پول حلال همیشه حرمت داشته است و با افتخار نان حلال سر سفره خانواده می‌بریم و مثل برخی نزول نمی‌گیریم و نزول‌خواری نمی‌کنیم و نان در خون نمی‌زنیم. این آقایانی که دنبال تخریب مدیرعامل استقلال هستند چرا دست از سر این باشگاه برنمی‌دارند؟ شما که پول‌های‌تان را به همراه سودش می‌گیرید، خجالت بکشید و دست بردارید.

بزرگ‌ترین خیانت را آقایان عشق شهرت کردند
وی ادامه داد: بزرگ‌ترین خیانت را آقایانی کردند که عشق دیده شدن داشتند. آقایان! شما جهانی شدید، شما برند شدید، لطفا دیگر سکوت کنید. در هیئت مدیره قبلی استقلال که عشق دیده شدن داشتند، مصوب کردند که فریادشیران مشکل دارد و باید از آکادمی استقلال برداشته شود. جالب است این آقایان نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند، کسانی که مکه هم رفتند، اما من هنوز لیاقت رفتن به خانه خدا را نداشته‌ام. آنها من را بدون گناه برداشتند و حتی دو مرتبه به وزیر ورزش و جوانان تأکید کردند که اگر فریادشیران باشد برنمی‌گردند و روی موضع‌شان یعنی استعفا هستند. زمانش برسد خیلی از موضوعات آکادمی و اصلاحات انجام شده را رسانه‌ای خواهم کرد. پیشکسوتی که آنجا بوده و پول می‌گرفته است، الان علیه باشگاه مصاحبه می‌کند. من یقه این آقایان را هم این دنیا و هم آن دنیا می‌گیرم.

توفیقی چه کاره است برای استقلال تصمیم می‌گیرد؟
معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به نمایشی که این روزها پندار توفیقی معاون پیشین باشگاه استقلال برای نزدیک شدن به این باشگاه اجرا می‌کند، گفت: توفیقی گفته است با فلانی و بهمانی تیم را بسته بودیم. تو چه کاره هستی که برای باشگاه تصمیم می‌گیری؟ کم به این باشگاه زیان وارد کردی؟ ما که می‌دانیم چه کارهایی در این باشگاه انجام داده‌ای. این آقایان وقیحانه استوری می‌گذارند تا هواداران را علیه باشگاه تحریک کنند.

آقایان بس است، سکوت کنید
فریادشیران یادآور شد: متأسفانه ذهن برخی صفحات مجازی توسط آقایان تغییر می‌کند، صفحاتی که برخی از آنها توسط خود آقایان اداره می‌شود. من این آقایان را تهدید می‌کنم که دیگر سکوت کنند. باشگاه به طور جدی پیگیر لیست فرهاد مجیدی است تا در آرامش کارها را پیش ببرد. ما مثل برخی از باشگاه‌ها نیستیم که دلار یا حواله فولاد بدهیم. ما یورو یا چمدان پر از پول نداریم. باشگاه قانونی جلو می‌رود و خارج از عرف کاری نمی‌کند. آقایان بگذارند استقلال کارش را انجام دهد تا به همراه کادر فنی و بازیکنان خوب در آسیا مقابل الهلال عربستان نتیجه بگیریم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =