طبق آمار نزدیک به شش میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که با برنامه های مدون میتوان از ظرفیت این عزیزان در بخش های مختلف استفاده کنیم.

به نقل از نوپیام-سامان پویان مهر, بنیانگذار و مدیر بنیاد جهانی کارافرینان جوان مستقر در پکن, در حاشیه همایش ائتلاف بزرگ نخبگان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تحت عنوان حمایت از آیت الله رییسی گفت: جامعه مبتکرانه را در ستاد آیت الله رئیسی برنامه ریزی کرده ایم و این همایش بر این اساس تدبیر شده است.
این جوان موفق تصریح کرد: علت حمایت ما از آیت الله رئیسی به این علت بود که برنامه های ایشان به تفکرات ما نزدیک تر بوده است و در این صدد هستیم که تمام توانمان را جمع کنیم با دیگر نهادها و جبهه های مختلف در ایران و خارج از کشور وارد همکاری شویم.
پویان مهر, ارایه برنامه جهت تسهیل قوانین برای ایرانیان خارج از کشور را بسته پیشنهادی این مجموعه برشمرد و افزود: مهمترین بسته پیشنهادی ما به شخص آیت الله رئیسی, تسهیل قوانین به خصوص قوانین مربوط به ایرانیان خارج از کشور که دارای امنیت روحی و روانی برای ورود به عرصه های سرمایه گذاری و عرصه های فرهنگی و اجتماعی باشند.
وی افزود: طبق آمار نزدیک به شش میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که با برنامه های مدون میتوان از ظرفیت این عزیزان در بخش های مختلف استفاده کنیم.
بنیانگذار و مدیر بنیاد کارافرینان جوان خاطر نشان کرد: وعده های آیت الله رئیسی برای ما که در مجموع نخبگان و کار آفرینان ایرانیان خارج از کشور فعالیت داریم با کمک یکدیگر انشالله تحقق و جامعه بین المللی با حمایت رئیس جمهور آینده جهت پیشرفت و رو به رشدی را خواهد داشت.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نه =