سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: رئیس فدراسیون می‌گوید که هنوز در مورد آینده تیم ملی تصمیمی گرفته نشده و در این شرایط نمی‌توان در مورد پوست اندازی و تغییر نسل حرف زد.
ناصر شهنازی در مورد کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی پسران زیر 19 سال جهان توسط تیم ایران، اظهار داشت: در رده نوجوانان باید بیشتر از اینکه به فکر نتیجه باشیم باید به آینده والیبال ایران فکر کنیم. پی‌ریزی صحیح یک تیم برای مسئولان باید مهم‌تر از کسب مدال و سکو باشد ولی وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، توجه به تکنیک، تاکتیک و شخصیت بازیکنان، متاسفانه فراموش می‌شود.

سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران ادامه داد: یک تیم موفق باید در تکنیک، تاکتیک و شخصیت، ثبات و رشد داشته باشد چون در نتیجه گیری در این مقطع سنی، ثبات وجود ندارد. برای من به عنوان یک مربی، پرداختن به اصول والیبال و کار پایه‌ای بیشتر از سایر موارد اهمیت دارد. متاسفانه در تمام رشته‌های ورزشی در کشور ما، نتیجه‌گرایی حرف اول را می‌زند و سایر اصول، فراموش می‌شود.

مربی پیشین تیم ملی والیبال در مورد آینده تیم ملی والیبال تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت در والیبال ملی هستیم باید ثبات داشته باشیم و همه ارکان به تیم کمک کنند. سن و سال در این بین اهمیتی ندارد و فقط یک عدد است. در تیم ملی باید شایسته سالاری وجود داشته باشد و پله پله پیشرفت کند. حدود 3 سال تا المپیک بعدی باقیمانده، کادر فنی باید سالی دو سه بازیکن جوان به تیم اضافه کنند تا تیم ملی در سال المپیک، سر و شکل خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:‌ ثبات مربیگری در ایران وجود ندارد. رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید که هنوز در مورد آینده تیم ملی و حتی ایرانی و خارجی بودن سرمربی، تصمیمی گرفته نشده است. در این شرایط نمی‌توان در مورد پوست اندازی و تغییر نسل در تیم حرف زد چون نظر مربی بعدی ممکن است چیز دیگری باشد. در واقع باید قبل از هر چیز، اهداف و آرمان‌های تیم ملی مشخص شود تا چرخه تیم ملی به شکل درستی شکل بگیرد.

وی در پایان در مورد شرایط تیم سایپا گفت: حدود 50 روز از شروع تمرینات ما می‌گذرد. تیم کامل شده و با شیب ملایم و مناسبی در حال آماده سازی هستیم. بازی‌های تدارکاتی تیم هم از 28 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =