رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس: “دشمن بیش از آنکه به توانایی‌های خود امیدوار باشد، به اشتباه‌های ما امید بسته است.”

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : در حالی که چهارم خرداد، رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که مردم به خاطر جهت‌گیری و شعارهای انقلابی به نمایندگان این دوره رای دادند؛ خاطر نشان کردند که باید “مراقب بود خطا و اشتباهی رخ ندهد زیرا دشمن بیش از آنکه به توانایی‌های خود امیدوار باشد، به اشتباه‌های ما امید بسته است.”

فردا سه‌شنبه استیضاح وزیر صمت، در حالی کلید می‌خورد که نمایندگان در برابر آزمونی سخت قرار دارند. از یک سو حق قانونی نمایندگان برای نظارت بر عملکرد دولت و از سوی دیگر آمارهای کلان عملکرد وزیر صمت در این مدت که نشان از عملکرد قابل دفاع وی بوده است.

از یک سو نمایندگانی که احساس می‌کنند دولت به خواسته آن‌ها بی‌توجهی کرده و این استیضاح برایشان جنبه حیثیتی پیدا کرده است و در سوی دیگر، استقبال و حمایت کم نظیر صنایع، انجمن‌های صنعتی، صنوف و صاحب‌نظران و بخش عمده‌ای از نمایندگان از وزیر صمت که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

در هر صورت باید امیدوار بود فردا، کفه‌ی تصمیم نمایندگان با شاخص انقلابی‌گری به سمت صحیح حرکت کند. چون هم بدنه صنعت، معدن و تجارت کشور تاب تصمیمات اشتباه را ندارد و هم دشمن در فضای جنگ ترکیبی اقتصادی روی اشتباهات ما حساب باز کرده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =