جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز انقلاب شکوهمند کرامت در بحرین بیانیه مهمی صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد :

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله سبحانه وتعالى: (الَّذِينَ يَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ أُولَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُون ) آیه 27 سورة البقرة/صدق الله العلي العظيم.
(کسانی که پیمان خدا را از پس آنکه آن را بستند می شکنند ورشته ای را که خدا به پیوستن آن فرمان داده می گسلند ودر زمین تباهی وفساد می کنند ، آنها خودشان زیان کارنند ). آیه 27 سوره مبارکه بقره

به گزارش پایگاه خبری نو پیام : انقلاب 14 فوریه 2011 میلادی پس از سال ها دروغ، فریب و ریاکاری رژِیم آل خلیفه با مخالفان سیاسی ملی برای دستیابی به خواسته های مشروع مردم برای آزادی و عزت و مشارکت در تصمیم گیری سیاسی که می خواستند از آن باز دارند رخ داد . در سال 2002 میلادی، پس از تعهد به احترام به قانون اساسی و آنچه منشور اقدام ملی (میثاق ملی) نامیده می‌شود، مردم بحرین و مخالفان آن با چشمان خود و در روز روشن دیدند که چگونه حمد بن عیسی آل خلیفه، دیکتاتور ظالم، عهد خود را به آن باطل کرده است و چگونه آن را پلی برای اعلام یک پادشاهی تمامیت خواه مطلق ساخت که ده سال وحشت، ظلم و انحصار مطلق قدرت و چپاول منابع کشور به طول انجامیده است . برخی از احزاب مخالف ومعارض تلاش کرده اند اصلاحاتی را از زیر سقف مجلسِ تغییر شکل داده انجام دهند که در تضاد با اجماع مردمی با رژیم مبنی بر شورای ملی بیان کننده اراده مردم و دارای قدرت قانون گذاری بود، اما ناکام ماند و نتیجه صفر شد . انقلاب در 14 فوریه2011 میلادی به وقوع پیوست و توسط جوانان انقلابی مقاومت شعله ور شد و اکثریت مردم در میدان مروارید (الؤلؤه) به آن پیوستند تا به استبداد و رژیم دیکتاتوری فراگیر پایان دهند.

انقلاب 14 فوریه آمد تا تاریخ سیاسی جدیدی را در بحرین بنویسد و زمین لرزه ای بزرگ را طنین انداز کند که آثار آن تا به امروز ادامه دارد و مهم ترین نتیجه آن این است که منشور اشتباهی را باعث تثبیت رژیم آل خلیفه بر قدرت شده و با قهر و زور و سلطه و تحمیل بدان دست یافته را کنار گذاشت . چراکه بر هیچ مشروعیتی مستند نیست و هیچ مشروعیتی ندارند . ما به زودی با طلوع انقلاب 14 فوریه 2011 سقوط خواهد کرد . انقلاب مردمی با تأکید بر حقوق لازم و ضروری ملّی به ثمر رسیده که از برجسته ترین آنها ایجاد یک نظام سیاسی کثرت گرا و چند حزبی است که مشروعیت وجودی خود را از اراده مردمی می گیرد .

انقلاب ما خواستار سرنگونی نظام سلطنتی فراگیر و اخراج سردمداران ومزدوران رژیم آل خلیفه از بحرین می باشد و همچنین خواستار پایان دادن به استبداد و دیکتاتوری و استقرار یک نظام سیاسی مردم سالار و کثرت گرا بوده است که طی آن مردم سرافراز ما صدها نفر از بهترین فرزندان خود را تقدیم کردند و مردان شهیدش در قربانگاه آزادی و کرامت به مسلخ رفتند .

ما در جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، بر اصول و ثابت‌های ملی مردم تأیید می‌کنیم و می‌بینیم که هر تلاشی برای مشروعیت بخشیدن به حمد ستمگر و قبیله جنایتکارش دوباره و به هر شکلی باشد ، بلکه خیانت به خون شهدا و فداکاری مردم و خیانت به هزاران زندانی از زن و مرد و کودک است که رهبران و نمادهای واقعی انقلاب در میان آنها هستند . همچنین خیانت به حقوق دانان و علمای ربانی است که نهضت و انقلاب را در میدان مروارید و میادین دیگر رهبری کردند و برای پافشاری بر حقوق ملی این همه سختی و جنایت دستگیری و شکنجه و آزار را تحمل کردند .

درپایان ما و اقشار مختلف مردم انقلابی بحرین ، رهبران و نمادهای انقلاب و هزاران زندانی که در زندان به سر می‌برند، بارها و بارها تاکید و تأیید کرده‌ایم : که خاندان آل خلیفه برای یک تغییر جدی و واقعی سیاسی امتیازی قائل نمی شوند مگر اینکه مجبور به انجام آن شوند.

به مناسبت یازدهمین سالگرد انقلاب مردمی به شرح زیر تاکید می کنیم :
1- ما و مردمانمان تا رسیدن به اهدافی که شهدا برای آن به شهادت رسیدند به جهاد و مبارزه ادامه خواهیم داد و پرچم انقلاب را تا رسیدن به پیروزی موعود الهی با سرنگونی دیکتاتوری و تا رهایی مردم از دوره های تاریک طولانی ستم ، ظلم و خودکامگی رژیم آل خلیفه ادامه خواهد داشت .
2- ما برای دستیابی به تغییر و تحمیل معادلات جدید و ایجاد یک دولت واقعی مردمی به توانایی های مردم، مردان، زنان و جوانان خود اعتماد داشته و روی آن حساب می کنیم .
3- ما کاملاً متقاعد شده ایم که کلید تحول مردم سالاری و آزادی حقیقی در برچیدن پایگاه های نظامی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و خروج آنها به خارج از کشور نهفته است .
ما از جوانان انقلابی خود می خواهیم که برای گرامی داشت سالگرد انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیمان آنان برای رفتن در راه جهاد
و ایثار و راه عزت و آزادی، کمیته های مردمی تشکیل دهند و تظاهراتی با شکوه ترتیب دهند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین اشغال شده
13 فوریه 2022 میلادی برابر با 24 بهمن ماه 1400 شمسی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =