جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، سخنان سفیر سابق آمریکا در عراق بر علیه حضرت آیت الله سیستانی و بمباران مواضع بسیج مردمی عراق در منطقه القائم را به شدت محکوم می کند .
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله سبحانه وتعالى: وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ صدق الله العلي العظيم.
و شما ( ای مؤمنان ) خود را برای مبارزه با آن کافران مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه وتسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و ترساندن دشمنان خدا ودشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری بر (دشمنی ) آنان مطلع نیستید ( منظور منافقان هستند که ظاهراً مسلمانند و باطناً کافر محض اند ) و خداوند بر آنها آگاه است . آنچه در راه خدا صرف می کنید ، خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد . ( آیه 60 سوره مبارکه الانفال )
جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، بمباران وقیحانه و بزدلانه سه نقطه از مواضع لشکر 14 حشد الشعبی عراق (بسیج مردمی ) و گردان های سید الشهداء (ع) و لشکر 46 این نیروها با مسافت بالغ بر 13 کیلومتر در داخل خاک کشور عراق در منطقه غربی القائم در استان الانبار را به شدت محکوم می نماید . این بمباران ها در ساعت 3 بامداد روز دوشنبه 28 ژوئن 2021 میلادی برابر با 7 تیر 1400 روی داد و منجر به شهادت تعدادی از مجاهدین و رزمندگان عراقی نوار مرزی گردید .
این جنبش مراتب همبستگی کامل خود را با مردم عراق ، بسیج مقدس مردمی (الحشد الشعبی) ، و سایر نیروهای مقاومت عراقی به خصوص برادران خود در گردان های سید الشهداء (ع) و فرمانده و دبیرکل مجاهد و قهرمان حاج ابوآلاء الولائی اعلام می دارد و از خداوند متعال برای شهیدانی که در این بمباران وحشیانه نیروهای آمریکایی و دفاع از تمامیت ارضی و استقلال عراق به شهادت رسیده اند علو درجات و همجواری با پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت طاهرینش (ع) و تمامی صالحین و صدقین و مقربین درگاهش را خواستاراست .
مردم قهرمان بحرین ………
جوانان انقلابی و مقاوم انقلاب 14 فوریه …..
ملت ها و جوانان غیور امت اسلامی ……
پس از شهادت فرماندهان جبهه های پیروزی علیه گروهک تروریستی بعثی وهابی داعش،سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس ، رهبران جبهه مقاومت اسلامی و در رأس آنها حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سردار سرلشکر حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس،و سایر فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رهبران محور مقاومت لبنان و یمن اعلام نمودند که هدف قراردادن و به شهادت رساندن رهبران جبهه های پیروزی ، آغاز اخراج نیروهای آمریکایی و برچیده شدن پایگاه های نظامی اشغالگران و بیگانگان از عراق و منطقه خاورمیانه را رقم خواهد زد . از این هدف استراتژیک و استوار که به عنوان سیاست در حال اجرای جهوری اسلامی ایران قلمداد می شود از سوی رهبران جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و توسط سید مقاومت سید حسن نصرالله و سید عبدالملک بدرالدین الحوثی و همچنین سایر فرماندهان این جبهه در عراق و حشد الشعبی در حال پیگیری و اجرا بوده و در سایه این فضای به وجود آمده امروز در بحرین و سایر کشورهای اسلامی این آمادگی کامل و آماده باش نیروها برای بیرون راندن و برچیدن نیروهای متجاوز و بیگانه و پایگاه های نظامی و حضور مستشاران نظامی وامنیتی آنها به وجود آمده است .
نیروهای آمریکایی باید همیشه در حالت ترس ، وحشت و مراقبت از خود به سر ببرند ، چراکه انتقام سخت و قوی که پیشتر از سوی حضرت امام خامنه ای (دام ظله العالی) و سران سیاسی ، نظامی و امنیتی ایران اعلام شده بود در انتظار آنهاست و انتقام سخت و پاسخ کوبنده نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در راه است . مردم و جریان های سیاسی و نیروهای نظامی عراق نمی توانند در برابر اقدامات تروریستی و نقض کننده تمامیت ارضی و استقلال کشورشان از سوی متجاوزین سکوت اختیار نمایند .
از این جایگاه و با توجه به آیه قرآنی که در ابتدای این بیانیه بدان اشاره شده است ، از مردم انقلابی و مخصوصاً جوانان انقلابی 14 فوریه می خواهیم ، آمادگی کامل خود را برای وارد شدن به میدان مبارزه محور مقاومت بر ضد محور شر آمریکایی ، به منظور رهایی از غده سرطانی صهیونیستی آمریکایی (شیطان بزرگ آمریکا) از بحرین و خاور میانه داشته باشند .

ملت های انقلابی و اسلامی ……
دولت جدید و تروریست آمریکا و ” جو بایدن ” نقاب از چهره واقعی خود برداشته و ماهیت حقیقی و خون ریز خود را با حمایت از گروهک تروریستی و تکفیری داعش اعلام نموده است . و همچنان سیاست های خبیثانه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و سایر رژیم های جنگ طلب و اشغالگر را دنبال می کند .
تجاوز آشکار و بمباران مواضع نیروهای حشد الشعبی (بسیج مقدس مردمی) عراق پس از آن اتفاق افتاد که سفیر سابق ایالات متحده آمریکا در عراق “داگلاس سیلیمان” در پی انتشار گزارشی ، حضرت آیت الله العظمی سیستانی (حفظه الله تعالی) ، نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و به علاوه برپایی شعائر و آیین های سوگواری حسینی (علیه السلام) را از جمله بزرگترین چالش ها و بزرگ ترین موانع دانسته است که در برابر حضور نیروهای آمریکایی در عراق و منطقه قرار دارند و خواستار مبارزه و از بین بردن آنها شده بود!!!!!! .
این تجاوز و بمباران دشمنانه و توهین به مرجعیت عالی در نجف اشرف ، بعد از دو اتفاق و رویداد مهم اتفاق افتاد ، اول رژه نظامی و باشکوه و مقتدرانه نیروهای بسیج مقدس مردمی عراق (الحشد الشعبی) که به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس آن برگزار شد و همان گونه که در گزارش سفیر سابق آمریکا به “جو بایدن” بدان اشاره شده ، وی خواستار از بین بردن و راحت شدن از دست حشد الشعبی ، حضرت آیت الله سیستانی و شعائر حسینی (ع) برای تضمین حفظ مصالح آمریکا در عراق و خاورمیانه شده است . ظهور و قدرت گرفتن نیروهای بسیج مردمی (حشد الشعبی) در عراق بزرگترین مانع و ابر چالشی است که در برابر مصالح خبیثانه آمریکا در عراق قرار گرفته است و این همان چیزی است که سفیر سابق آمریکا خواستار از بین بردن آن و سایر نیروهای مقاومت و دور نگه داشتن آنها از معادلات سیاسی ، نظامی و اجتماعی است .
برای مردم و ملت های مقاوم و جوانان نقلابی در کشورهای اسلامی بیش از پیش روشن شده است که دشمنی و بمباران مواضع نیروهای بسیج مردمی و نیروهای نظامی در نوار مرزی عراق با سوریه در منطقه مهم (القائم) با هدف حمایت و پشتیبانی از گروهک تروریستی داعش و سایر گروهک های بعثی تکفیری و وهابی اتفاق افتاده و ادعای رهبری تحالف بین المللی در مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا ، شوخی نخ نمایی بیش نیست . رسیدن سریع گزارش سیلیمان به دولت “جو بایدن” و بمباران مواضع نیروهای حشد الشعبی در واقع پاسخ و اعلام خشم آمریکایی ها از نمایش و رژه قدرت حشد الشعبی به شمار می رود و در واقع اجرای توصیه های سفیر سابق آمریکا در عراق در این خصوص می باشد .
در پایان بار دیگر تاکید می کنیم که هیچ گزینه ای جز گزینه مقاوم در برابر ملت های اسلامی و عربی ، جوانان انقلابی و نیروهای مقاومت در بحرین قرار ندارد و تنها راه رهایی و پیروزی ، مقاومت و ریشه کن نمودن اشغاگران و جنگ طلبان آل خلیفه و پایان بخشیدن به حضور نظامیان آمریکایی و غربی در کشور و درکل منطقه خاور میانه می باشد تا اینکه مسجدالاقصی و تمامی سرزمین های فلسطینی و کشورهای اسلامی رهایی یابند .

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین بزرگ اشغال شده
28 ژوئن 2021 میلادی /
7 تیرماه 1400 شمسی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سه =