جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین ، تصمیم دولت صربستان برای استرداد شهروند بحرینی آقای احمد جعفر را محکوم می کند و رژیم آل خلیفه را مسئول زندگی وجان او می داند .

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : قال الله سبحانه وتعالى: (إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِّنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ * إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِينَ) آیه٤ سورة القصص/ صدق الله العلي العظيم
(فرعون در زمین برتری جویی کرد ، و اهل آن را به گروه های مختلفی تقسیم نمود ، گروهی را به ضعف و ناتوانی می کشاند ، پسرانشان را سر می برید و زنانشان را (به کنیزی و خدمت ) زنده نگه می داشت ، او به یقین از مفسدان بود ! )

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تصمیم صربستان برای استرداد آقای “احمد جعفر” شهروند بحرینی معارض و مخالف رژیم دیکتاتوری آل خلیفه را محکوم می کند که علی رغم خواسته های بین المللی ، دولت صربستان می خواهد به اتهام واهی در پرونده هایی با ماهیت سیاسی او را به رژیم آل خلیفه تحویل دهد . به دیکتاتور حمد و سرویس‌های امنیتی او در خصوص گرفتن انتقام و انجام هرگونه شکنجه و یا تلاش برای از بین بردن او زیر شکنجه هشدار جدی می دهیم .
تصمیم استرداد مقامات صربستان مبنی بر بازگرداندن مخالف سیاسی بحرینی از طریق اینترپل اولین اقدام از سوی ریاست یک مقام اماراتی در این جایگاه اتخاذ شده است . ما همچنین نگران جان و امنیت او هستیم و از جامعه بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم که فوراً با مقامات رژیم آل خلیفه وارد مذاکره شوند و برای حفظ جان و امنیت او برای و درنتیجه آزادی او فشار بیاورند ، تا در زندان ها و سیاه چاله های تاریک مورد وحشیانه ترین شکنجه ها توسط دستگاه سرکوب رژیم آل خلیفه قرار نگیرد .
سکوت سازمان ملل و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و آنچه زندانیان سیاسی، عقیدتی و زندانیان حقوق بشر در بحرین و در معرض آن قرار می گیرند، باعث می شود که رژیم آل خلیفه به نقض حقوق بشر و اعمال شدیدترین اشکال سرکوب، شکنجه و نقض آشکار حقوق بشر علیه زندانیان در زندان ها، سلول ها و سیاه چاله ها بیشتر ادامه دهد . اقشار انقلابی بحرین در بزرگترین انقلاب مردمی به خیابان ها آمدند و در شعارها و مطالبات خود در خیابان ها، کوچه ها، میادین، میادین و در میدان مروارید “لؤلؤ”
(میدان شهدا) خواستار سرنگونی رژیم ظالم آل خلیفه شدند و خروج دزدان و راه زن های دریایی آل خلیفه از بحرین وبازگشت به زباره و نجد یعنی همان جایی که آمدند را خواستار شدند . آنچه که مردم مؤمن، قهرمان و انقلابی ما از حیث نقض گسترده حقوق بشر، به حاشیه رانده شدن ، لغو تابعیت ، از بین رفتن هویت و تغییر ترکیب جمعیتی کشور از طریق اعطای تابعیت های سیاسی و نشان دادن چشم اندازهای عجیب وغریب به بعثی‌های صدامی، تفاله های سازمان اطلاعات و گارد ریاست جمهوری سابق عراق و علاوه بر آن اعطای تابعیت به اردنی ها، مصری ها ، پاکستانی ها، هندی ها و سودانی ها ، کولی های سوریه و بقیه کشورهای آسیایی و آوردن شش ارتش، از جمله ارتش آمریکا و انگلیس، و سپر شبه جزیره، به ویژه ارتش عربستان و امارات، همه آنها برای آن است تا انقلاب مردمی را در هم بشکنند و از پیروزی آن جلوگیری کنند . بیش از بیست هزار شهروند بحرینی در زندان‌ها به سر می برند و بدترین شکنجه‌ها علیه آنان انجام می شود . در حال حاضر بیش از 5000 زندانی نیز که همچنان در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها به سر می‌برند در معرض فجیع‌ترین انواع شکنجه‌ها قرار دارند و حقوق بشر توسط مقامات رژیم ستمگر آل خلیفه همواره نقض می شود ، همه به این دلیل است که اکثریت مردم بحرین خواستار حق تعیین سرنوشت خود هستند . سلسله دستگیری ها بر اساس قانون بدنام وشوم «امنیت دولتی» است که با «قانون سلامت ملی» جایگزین شد و می خواست برای استقرار یک نظام سیاسی کثرت گرا، دموکراتیک و نوشتن قانون اساسی جدید مدرن برای کشور که در آن مردم منشأ همه قدرت ها خواهند بود انجام پذیرد !!!.

زندانی فعلی در زندان های آل خلیفه، آقای “احمد جعفر” یکی از قربانیان ستم، ظلم و تروریسم وبی عدالتی رژیم آل خلیفه است که با اقشار مختلف مردم بحرین به میدان آمد و خواستار آزادی های سیاسی، دستیابی به خواسته های مردم برای آزادی ، سربلندی و عزت و بهبود شرایط زندگی و توقف غارت اموال و ثروت بحرین توسط یک دولت اقلیت و یک قبیله جنگ طلب و اشغالگر از این کشور که بیش از دو قرن و نیم پیش مورد تهاجم دزدان و رازن های دریایی قرار گرفته ، شده است . رژیم آل خلیفه با انقلاب مردمی بحرین با سیاست خشونت و سرکوب با آهن، آتش، تانک، مسلسل، هلیوکبتر، انواع سلاح های کشنده و گاز اشکاور سمی، گلوله های واقعی، ریختن خون های پاک و گرفتن جان بی گناهان، که بیش از 200 شهید با گلوله های واقعی و شکنجه قرون وسطی به شهادت رسیدند و هزاران زخمی و هزاران نفر دستگیر شدند ، برخورد کرده است . و همچنان هزاران زندانی، زندانی سیاسی، مدافعان حقوق بشر، علمای ربانی و رهبران مخالفان انقلاب شکوهمند 14 فوریه ، هنوز در سیاه چاله های تاریک زندان های مخوف آل خلیفه به سر می برند و روزانه در معرض هولناک ترین شکنجه ها قرار می گیرند . جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین بار دیگر تأیید می کند که اقشار مردم ما که در 14 فوریه 2011 میلادی به میدان آمدند و همچنان بر حق تعیین سرنوشت و خروج متجاوزان و اشغالگران به خصوص ، قبیله آل خلیفه و آزادی همه بازداشت شدگان از جمله زندانی «احمد جعفر» که توسط مقامات صربستان تحویل داده شده است، و پایان دادن به بی عدالتی و تجاوز این رژیم دیکتاتوری و فاشیست ، پافشاری و اصرار می کنند .

این جنبش تأیید می کند که رژیم آل خلیفه نسبت به انجام هرگونه اصلاحاتی مقاومت می کند و برآن شوریده است . حمد بن عیسیِ ستمگر، ولی عهد او و قبیله سرکش و اشغالگر او اصلاً به مردم سالاری و مشارکت مردمی در امور کشور اعتقاد ندارند و به مشارکت جامعه مدنی نیز اعتقاد نداشته و ندارند.

سرزمین بحرین در حال تقسیم قدرت است و آنها همچنان مانند گذشته بر انحصار تصمیمات شخصی و سیاسی، به حاشیه راندن مردم و مخالفان در اداره کشور و غارت دارایی ها و منابع مردم، تحت حاکمیت و مالکیت مطلق و تمامیت خواه خود اصرار دارند .
انتخاب مردم بحرین سرنگونی رژیم، خروج دزدان آل خلیفه از بحرین، خروج نیروهای سعودی و اماراتی از بحرین و همچنین شش ارتش متجاوز از جمله ارتش بریتانیا و ناوگان پنجم آمریکا وخروج مستشاران امنیتی، سیاسی و نظامی آنها و برچیده شدن پایگاه های نظامی بیگانگان می باشد .

راه حل برون رفت از وضعیت موجود در ایجاد یک نظام سیاسی جدید ، پی ریزی پایه های مردم سالاری، دستیابی به حقوق شهروندی برابر و دستیابی به آزادی ها و پایان دادن به دوران استبداد، دیکتاتوری و حکومت مطلقه، ریشه کنی گزینه های امنیتی، پایان دادن به انحصار خلافت حاکم بر حکومت، دستیابی به مشارکت مردمی کامل در آینده کشور و مشارکت در برخورداری از مواهب و ثروت ها و پایان دادن به سرکوب و تروریسم سیاسی در همه اشکال وانواع آن و همچنین تعقیب و محاکمه حمد بن عیسی ستمگر، حاکمان و مزدورانش در دادگاه های جنایی عادلانه و محاکمه آنها خواهد بود ، تا اینکه عادلانه در برابر مردم ستم دیده مجازات شوند و به زباله دان تاریخ بپوندند .

ننگ وذلّت بر مزدوران آل خلیفه….
آزادی برای زندانیان سیاسی، مدافعان حقوق بشر و زندانیان عقیدتی……
آزادی برای رهبران انقلاب شکوهمند 14 فوریه ……
سربلندی و جاودانگی بر شهدای ما……

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه
منامه – بحرین اشغال شده
27 ژانویه 2022 میلادی برابر با 7 بهمن ماه 1400 شمسی

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =