رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۷۹ خیلج‌فارس، با بازداشت یک سارق، از یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن “تهران ـ آذربایجان” جلوگیری کردند.
به نقل از نوپیام؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به جلوگیری پلیس از یک حادثه جبران‌ناپذیر در غرب تهران اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ساعت 23 شب گذشته (25 تیر) واحدهای عملیاتی پلیس در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 179 خلیج‌فارس به یک مرد حامل گونی سیف رنگ در محدوده بزرگراه فتح مشکوک شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: واحد گشت کلانتری 179 خلیج‌فارس پس از متوقف کردن این فرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد 50 قطعه پیچ مربوط به ریل راه‌آهن آذربایجان را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری 179 خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه‌آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن جلوگیری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه‌آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

موقوفه‌ای متذکر شد: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران را‌ه‌آهن در تلاش هستند تا خط راه‌آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطارها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =