جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح به زودی اغاز به کارمی کند
مخابره صدای صلح و دوستی ایرانیان به تمام دنیا

به گزارش پایگاه خبری نوپیام – ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران با اعلام اینکه جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح پس ازدریافت مجوزهای قانونی به زودی اغاز به کار می کند از مخابره صدای صلح و دوستی ایرانیان به دنیا خبر داد.

در نشست خبری استاد ابراهیم صنوبر دبیر کل ائتلاف صلح جهانی ودکتر مجتبی بیطرفان، مدیر عامل موسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف فیلم که با حضور اصحاب رسانه وخبرنگاران با توجه به شیوه نامه های بهداشتی صبح امروز شنبه 24 مهرماه برگزار شد از آغاز به کار جشنواره های بین المللی فیلم صلح و سفیران صلح در اینده ای نزدیک خبر داده شد.
صنوبربا بیان اینکه تفاهم نامه همکاری فی مابین موسسه بین المللی سفیران صلح وموسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف فیلم منعقد شده است، هدف ازبرگزاری این جشنواره را شادی و صلح برای تمام جهانیان اعلام نمود.
پدر صلح ایران با بیان اینکه زنگ صلح در این رویداد به صدا درخواهد آمد، گفت: ما به دنبال شادی و صلح برای زندگی کردن در تمام دنیا هستیم، جهانی بدون خشم، بدون جنگ ، صلحی بدون مرز و بدون همه کاستی ها.
مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران با اشاره به اینکه ما به نمایندگی از ایران صدای صلح و دوستی در جهان می شویم، افزود: با برگزاری این جشنواره ها صدای صلح و دوستی خود و ایرانیان را به گوش جهانیان مخابره خواهیم کرد.
در این نشست همچنین مدیر عامل موسسه فرهنگی فیلم سازی بیطرف این تفاهم نامه را گام مثبتی برای بستر سازی صلح جهانی اعلام کرد.و خاطر نشان شد که ایران اسلامی هیچگاه در پی جنگ نبوده و همواره درراه صلح ودوستی گام برداشته است
مجتبی بیطرفان تصریح کرد: به زودی پس از گذراندن مراحل قانونی جشنواره از کلیه فیلمسازان ایران و جهان که با محوریت صلح و دوستی تولیداتی را داشته اند دعوت به حضور در این جشنواره خواهیم کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم با بهره مندی ازهنر همکارانی که در بخش های نویسندگی، فیلمسازی، عکاسی، طراحی و تولید محتوا فعالیت دارند از طریق این جشنواره ها پیام صلح و دوستی ایرانیان را بیش از گذشته به گوش جهانیان برسانیم.

خاطرنشان می شود بیش از این دکتر مجتبی بیطرفان به عنوان دبیرکمیته هنری موسسه بین المللی سفیران صلح انتخاب شده بود.
لازم به توضیح است که دکتر مجتبی بیطرفان به عنوان دبیر و سرکار خانم مینا بارانی نایب‌رئیس موسسه بین المللی سفیران صلح به عنوان مدیر اجرایی جشنواره انتخاب شدند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =