بیانیه جنبش الدعوه الاسلامی عراق/ شاخه شهید عزالدین سلیم/ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید حاج ابومهدی المهندس

به گزارش پایگاه خبری نوپیام : (شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس پرچم فداکاری وجانفشانی را برای اعتلای اسلام در جهان برافراشتند .)

بسم الله الرحمن الرحيم

(من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه ،فمنهم من قضى نحبه ،ومنهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا )صدق الله العلي العظيم. از ميان مؤمنان مردانى‌اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند. برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.

آیه 23 سوره مبارکه احزاب
سلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

دومین سالگرد از شهادت مجاهد دلاور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثارگر میدان های جهاد و شهادت فرمانده شهید حاج ابومهدی المهندس (رضوان الله تعالی علیهم) می گذرد در حالی که در شرایطی قرار داریم که شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را از دلاوران اسلام، فرزندان مجاهدان بزرگ در منطقه و به ویژه عراق احساس می کنیم. ، دشمنان گفتند که مشعل فروزان سلیمانی و ابو مهدی المهندس خاموش شده و درخشش آن پایان یافته است. ما در نهضت اندیشه اصیل اسلامی ، فرزندان جنبش الدعوه الاسلامی می گوییم پرچم سلیمانی و المهندس در عالم فداکاری و ایثار در راه اسلام و میهن همچنان برافراشته و در اهتزاز خواهد ماند . مجاهدان راه خدا را هر چقدر هم که استکبار و یارانش به زور و اجبار ما را از آنها دور کنند به وسیله آن نورانی می شوند. ، جهاد، ایثار و شهادت این رهبران وفادار، درس و حماسه ای از خود به یادگار گذاشته است که نسل های بالنده و آینده هم از آن الگوبرداری خواهند کرد و ترسوهایی را که خیانت به خدا و وطن را انتخاب کرده اند را راهی جهنم کرده است و ایشان را آزار خواهد داد. آمریکایی ها بدانند که با به شهادت رساندن رهبران پیروزی، جنایت بزرگی را مرتکب شده اند و این اقدام آنها عزم مجاهدان و رزمندگان را برای ادامه راه، هر چقدر هم که فداکاری ها بزرگ باشد، را افزایش داده است و آنچه که آنها می خواستند برعکس شد .

این قهرمانان حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) وشاخه های شجاع مقاومت هر روز شکست های انکارناپذیری را بر آمریکا و داعش تحمیل می کنند و فریب ها و نیرنگ های حیله گران به دردشان نمی خورد و برای آنان شکست های متوالی در پی خواهد داشت، مانند افغانستان و…. ، ضربات دردناک قهرمانان شاخه های مقاومت، فرزندان شهید سلیمانی و المهندس، به دشمنان ضرباتی است که سربلندی و عزت عراقی ها را به آنها بازگرداند و با شواهد قاطع ثابت کرد که عراق عزیز ما قلعه استواری و باتلاقی بزرگ برای دشمنانش خواهد بود و مزدوران آنها جایی در سرزمین ما ندارند. سرزمین مقدس علی و حسین و ائمه اطهار علیهم السلام ، و سرزمین علمای مجاهد راستین . خاطر نشان باید کرد که جهاد مردم عراق با تمام توان و نیروی خود تا خروج کامل نیروهای اشغالگر آمریکایی ادامه خواهد داشت و فریب و نیرنگ آنها فرزندان جهاد و فداکاری را فریب نمی دهد. آنها باید دیر یا زود بروند و این همان چیزی است که ما نیاز به اتحاد و انسجام برای همه نیروهای مقاومت در برابر اشغالگران را داریم و نباید از فداکاری فرزندان عراق غافل شویم. همچنین لازم است به فرامین ومنویات مرجعیت دینی عالیقدر خود گوش فرا داده و به دستورات صحیح آن به ویژه در این شرایط سخت و پیچیده عمل کنیم. همچنین می طلبد که نیروهای بسیج مردمی با تمامی توان و امکانات در آماده باش کامل قرار داشته باشند .

در پایان از خداوند علی قدیر می خواهیم تا ارواح طیبه شهدا و فرماندهان شهید را در رحمت واسعه خود قرار داده و ما را از خون خواهان و رهروان حقیقی راه و سیره آنها در میدان های نبرد حق بر علیه باطل و عزت وکرامت ابدی خود قرار بدهد ، همان طور که فرموده است : ( ای کسانی که ایمان آورده اید ، از نماز وصبر کمک و یاری طلبید که خداوند با صابران است ) .
درود و سلام به تمامی فرزندان جهادگر و شهدای راه حق …

جنبش اندیشه اصیل اسلامی ( جنبش الدعوه الاسلامی سابق ) – بغداد 2022/1/1

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =