سلسله اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد باعث سردرگمی و نگرانی هواداران این تیم شده و آنها نمی‌دانند حرف چه کسی را باور کنند.
به نقل از نوپیام ، فرهاد مجیدی شب گذشته صحبت‌هایی را مطرح کرد و در آستانه بازی حساس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نگرانی هواداران این تیم دوچندان شد.
اتفاقاتی که در باشگاه استقلال می‌افتد یک نوع تناقض آشکار را نشان می‌دهد. مجیدی که به گفته خودش پس از انتقادها از مدیریت و کارگزار استقلال از درِ دوستی با آنها وارد شد، اعلام کرده انتظاراتش برآورده نشده است.

سرمربی استقلال گفته بود اگر یک بازیکن از این تیم جدا شود، او هم از جمع آبی‌پوشان خواهد رفت. محمد نادری، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، مسعود ریگی و مهدی قایدی از استقلال رفتند. مجیدی مخالفتش را با جدایی قایدی اعلام کرد، اما مدیران استقلال گفتند با توجه به شرایط باشگاه و عدم رضایت قایدی برای ماندن بهتر است او را بفروشند و در قبال آن چند بازیکن خوب به خدمت بگیرند. این اتفاق نیفتاد و بازیکنانی مثل شیمبا و جووینکو به استقلال نیامدند.

تناقض بعدی در استقلال، تمدید قرارداد با بازیکنان بود. بارها باشگاه استقلال اعلام کرد که فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی‌ها نیستند، اما مجیدی گفت بهتر است باشگاه کدورت‌ها را کنار بگذارد و قرارداد بازیکنان را تمدید کند. این موضوع نشان می‌دهد که باشگاه حتی با فرض اینکه حقی داشته باشد، تصمیم دیگری جز آنچه درخواست سرمربی بوده، می‌گیرد.

یک روز مجیدی از مدیریت انتقاد می‌کند، روز بعد تشکر و دوباره انتقادی دیگر را مطرح می‌کند. این تناقض‌ها باعث سردرگمی هواداران استقلال شده و نمی‌دانند حرف چه کسی را باور کنند. احمدد مددی، مدیرعامل و علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره حرف‌هایی متناقض با مجیدی می‌زنند و مشخص نیست چرا وحدت رویه‌ای در این باشگاه دیده نمی‌شود. مجموع این اتفاقات در آستانه بازی روز 22 شهریور مقابل الهلال، چیزی جز آشفتگی استقلال را نشان نمی‌دهد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =