«کلیفورد سگ بزرگ قرمز»، «جاودانگان» و «ونوم ۲» سه فیلم v,c روی پرده های سینمای جهان هستند که معرفی اجمالی درباره آنها داریم.

به گزارش نوپیام و به نقل از شهرخبر ، در معرفی فیلم های این روزهای پرده های سینمای آمریکا در ابتدا با فیلم «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» آشنا شویم. این کمدی ماجراجویی براساس مجموعه کتاب های کودکانی به همین نوشته نورمن بریدول ساخته شده و این روزها با داشتن نزدیک به ۳ هزار و هفتصد سالن سینما فروشی حدود ۱۶ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی به دست آورده است.

«کلیفورد سگ بزرگ قرمز» را والتر بکر کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون جک ویتهال، داربی کمپ و تونی هال در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان «کلیفورد سگ بزرگ قرمز» درباره دختری است که از یک نفر یک توله سگ قرمز کوچک دریافت می کند، آن شخص به این دختر می گوید که توله سگش به همان اندازه ای که به او ابراز عشق کند بزرگ و بزرگتر می شود و از قضا این اتفاق هم رخ می دهد.

اکران فیلم «کلیفورد» از سوی کمپانی پارامونت از روز ۱۰ نوامبر آغاز شد.
فیلم «جاودانگان» دیگر فیلم پرفروش این روزهای پرده های سینما در آمریکا است. این اثر تازه کمپانی ماورل از همان روز نخست اکرانش با حاشیه های متعدد همراه بود. «جاودانگان» که از آن به عنوان اولین اثر مارول یاد می شود که در آن به همجنس گرایی اشاره شده در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با مخالفت دولت های این کشورها مواجه شد و در پی این اتفاق، کمپانی دیزنی نیز از نمایش فیلم با اعمال سانسور در این منطقه سرباز زد.

«جاودانگان» با بازی آنجلینا جولی و سلما هایک، بیست و ششمین فیلم دنیای سینمایی مارول است. این اثر را کلویی ژائو کارگردان برنده جوایز اسکار و شیرطلایی ونیز فیلم «سرزمین آواره ها» کارگردانی کرده است.

«جاودانگان» روز ۵ نوامبر در آمریکا اکران خود را آغاز کرد. این فیلم در پایان دومین هفته اکرانش در آمریکای شمالی به میزان فروش ۱۱۸ میلیون دلار دست پیدا کرده است.
«ونوم: بگذار کارنیج بیاید» یکی دیگر از فیلم های موفق گیشه این روزهای سینمای آمریکا است. فیلم ابرقهرمانی «ونوم ۲» را که مربوط به دنیای سینمایی مارول است اندی سرکیس کارگردانی کرده و تام هاردی در آن نقش خود در قسمت اول را دوباره تکرار کرده است. میشل ویلیامز، نائومی هریس و وودی هارلسون دیگر بازیگران این قسمت هستند.

داستان «ونوم ۲» این گونه است: سه سال پس از وقایع قسمت اول، ادی براک در تلاش است تا با تهیه گزارشی در مورد قاتل زنجیره‌ای روانی به نام کلتوس کسدی که در انتظار اعدام است، به حرفه روزنامه‌نگاری خود رونقی دوباره ببخشد.

«ونوم: بگذار کارنیج بیاید» روز یک اکتبر بعد از چندین بار تعویق در اکران سرانجام در سینماهای آمریکا روی پرده رفت.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =