مدیرعامل شرکت‌ راه‌آهن شهری تهران و حومه ایستگاه‌های قابل بهره‌برداری در سال جاری را اعلام کرد.
علی امام درباره افتتاح ایستگاه‌های بعدی متروی تهران، اظهار کرد: ایستگاه بعدی مترو برای افتتاح، ایستگاه تقاطعی توحید واقع در خط 7 است؛ این ایستگاه در مرز 4 منطقه 2 ،6 ، 10 و 11 واقع شده و تا اواخر آبان ماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: 2 ایستگاه بوستان گفتگو و 17 شهریور در خط 7 نیز در حال آماده‌سازی برای افتتاح است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و برای بهره‌‌برداری باید به حدود 90 درصد پیشرفت برسند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد: برای خط 6 نیز از ابتدای سال برنامه‌ای تعیین شده که می‌خواهیم آن را تا پایان سال محقق کنیم اما بخشی از پول اوراق مشارکت هنوز از بانک رفاه آزاد نشده و از 1850 میلیارد تومان اوراق بانک شهر نیز تاکنون فقط 550 میلیارد تومان دریافت کرده‌ایم البته این موضوع را با شهردار تهران در میان گذاشته‌ایم تا با دستور وی به انجام کار سرعت بخشیده شود.

وی با اشاره به اینکه اگر منابع مالی دیر به دستمان برسد، فرصت از دست خواهد رفت، ادامه داد: از سال 98 تاکنون در خط 6 دو بخش را افتتاح کرده‌ایم که شامل محدوده دولت‌آباد تا میدان امام حسین(ع) و دانشگاه تربیت مدرس تا شهید ستاری می‌شود اما ایستگاه‌های بین میدان امام حسین(ع) تا تربیت مدرس باقی مانده است که 9 کیلومتر و شامل ایستگاه‌های میدان هفتم تیر، میدان ولیعصر(عج)، پارک لاله و کارگر شمالی می‌شود.

امام خاطرنشان کرد: در صورت تأمین منابع مالی در مهرماه یا اوایل آبان، این ایستگاه‌ها قابل افتتاح در سال جاری خواهند بود و مجموعاً 7 ایستگاه دیگر تا پایان سال امکان بهره‌برداری خواهند داشت.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =