به همت کمیته ي تجهیزات پزشکی شورای راهبردی دارو و تجهیزات، در تاریخ 23 خرداد سال 1400 همایش فعالین و متخصصین صنعت تجهیزات پزشکی کشور در مرکز همایش صدرا واقع در خیابان شیخ بهایی جنب بیمارستان بقیه الله (عج) از ساعت 17 برگزار شد.
در این همایش که اعضاي سندیکاهاي گوناگون تجهیزات پزشکی و چندي از متخصصین این صنعت حضور داشتند، آقاي دکتر فرشاد دهقانی دبیر شورا ي راهبرد ي دارو تجهیزات پزشکی ضمن خیر مقدم به حضار به تشریح اهداف همایش پرداختند. ایشان ابراز داشتند که نباید فراموش کنیم که هدف همایش امروز و سایر همایش هاي انتخاباتی ستاد جذب آرا و افزایش مشارکت است تا
انشاالله روز بیست و هشتم خرداد ماه، آیت الله رئیسی پیروز انتخابات باشند پس بجاي بحث هاي صنفی بیاییم با همدلی براي تحقق این مهم بکوشیم. ایشان همچنان اشاره اي به مدیریت ضعیف دولت در دوره ي کرونا و ضعف در حمایت از کادر درمان نیز داشتند.
در ادامه ي مراسم مهندس احمد مسلمی رئیس کمیته ي تجهیزات پزشکی کمیته ي دارو و تجهیزات، گزارشی از فعالیت هاي کمیته در روزهاي گذشته ارائه کردند. در این جلسه که بدلیل محدودیت هاي کرونا با جمعیتی حدود 300 نفري برگزار شد، آقایان سیدجلیل میرمحمدي نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر حسین قناعتی دبیر شوراي سیاست گذاري ستاد آیت الله رئیسی ، دکتر علی ریاض معاون پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام و چندي دیگر از بزرگان و مسئولان این حوزه بیانات خود را ارائه کردند.
در پایان این مراسم نیز بیانیه ي انتخاباتی کمیته ي تجهیزات پزشکی قرائت شد و بر لزوم حضور حداکثري در انتخابات تاکید گردید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =