استقبال شایسته شاعران آئینی کشور از فراخون شعر غدیر، انگیزه‌ای برای کانون شاعران آئینی استان قم ایجاد کرد که در همه مناسبت‌های مذهبی و انقلابی میزبان شعر آئینی کشور باشد.
به نقل از نوپیام ، استقبال شایسته شاعران آئینی کشور از فراخون شعر غدیر، انگیزه‌ای برای کانون شاعران آئینی استان قم ایجاد کرد که در همه مناسبت‌های مذهبی و انقلابی میزبان شعر آئینی کشور باشد.

غلامرضا فلاح (امین) مسئول کانون شاعران آئینی استان قم اظهار کرد: فراخوان شعر غدیر با عنوان «عید غدیر را با شور و شکوه بیشتری برگزار کنیم» مورد استقبال شاعران آئینی در سراسر کشور قرار گرفت.

وی افزود: این فراخون برای دریافت 110 قطعه شعر فاخر بود که خوشبختانه بیش از 400 قطعه شعر در قالب‌های مختلف از سوی 150 شاعر آئینی کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: اساتید برجسته شعر و ادب آئینی کشور از جمله محمدعلی مجاهدی (پروانه)، سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدجواد غفورزاده (شفق)، غلامرضا سازگار (میثم)، ولی الله کلامی زنجانی و دیگر شاعران آئینی پیشکسوت و جوان با رویش‌های نو و بدیع در این فراخوان مشارکت داشتند.

مسئول کانون شاعران آئینی استان قم استقبال باشکوه شاعران آئینی سراسر کشور از این فراخوان را انگیزه‌ای برای تداوم اجرای این برنامه در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی دانست و افزود: اولین مناسبت پس از عید غدیر خم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است که استاد مجاهدی دبیر شعر آئینی کشور برای این مناسبت هم فراخوان شعر عاشورایی داده و از شاعران آئینی سراسر کشور دعوت به همکاری کرده است.

به گفته فلاح، فراخوان «شعر عاشورایی» و «سوگواره عاشورایی» بزودی اعلام خواهد شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =