مرتضی بلوکی، کارشناس و فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت:
جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی، نامزد محترم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران
امرور سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ و و ۴۸ ساعت مانده به انتخابات. خبری مبنی بر نشست حضرتعالی با تعدای از مدیران و اهالی رسانه از جناح اصلاح طلب و کارگری منتشر شد و چقدر این جلسه می تواند وحدت و یکپارچگی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، با این جلسه بر آن صحه گذاشتید. تیرهای دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کردید. شیطان صفت هایی که با جریان های هدف دار شما را مقابل جناح اصلاح طلب قرار داده بودند؛ جریانی که تمام سعی و تلاش خود را معطوف به باز دارندگی هموطنان از حضور در پای صندوق های رای کرده بود اما شما با همان روحیه انقلابی و صادقی که دارید به همه مردم، همه اقشار، بدون نگاه حزبی و سیاسی دست بیعت دادید.
جناب رئیسی هنوز شما رئیس قوه مقننه هستید و همه شاهد فعالیت و عملکرد قوه قضائیه هستند. اکثر مردم بی شک وعدهای گره گشای شما را باور دارند و به سمت شما خواهند آمد. قاطعیت و مدیریت شما را باور دارند و به بیعت شما لبیک خواهند گفت.

آقای رئیسی متاسفانه کسانی هستند که تا همین اواخر از منتقدین سخت شما بوده و حالا در لباس جدید مدعی حمایت از شما هستند، کسانی که فقط و فقط به حفظ و منافع شخصی خود می اندیشند و تنها با یک جست‌وجوی ساده از زندگیشان، ظاهر و باطنشان برای شما روشن خواهد شد؛ چه در جناح اصولگرا و چه در جناح اصلاح طلب! فردی که به راحتی برای به دست آوردن پست و مقام به راحتی به گذشته و یاران خود پشت پا می زند؛ دقیقا همین رفتار را عینا با خود شما خواهد کرد. در بین دوستداران و حامیان شما کم ‌نیستند افرادی که شبانه روز بدون چشم‌داشت باهدف گرم نگه داشتن تنور انتخابات و حمایت از شما تلاش کردند؛ اما دور باد آقایانی که تا همین چند روز از مخالفان شما بوده و خود، خانواده و بستگان را در طی ۸ سال دولت روحانی منتفع ساخته اند، در ارکان دولت شما قرار بگیرند.
جناب رئیسی، امید مردم خسته، گرفتار و درگیر نان شب، کارگران بیکار، تولیدی های ورشکسته، کارخانه های تعطیل، دانشجویان فارغ التحصیل، بیکار، رانندگان و احاد مردم به شماست. مردمانی که در گرفتاری آقازادگی، رانت خواری، دلال بازی و بازی های سیاسی، همه دار و ندار خود را از دست داده اند و در این شرایط فقط به عشق رهبر و دولت کریمه و قوی شما چشم دوخته اند.
آیت الله رئیسی با همه ترفندهای دشمنان، حضور شما باعث دلگرمی مردم خواهد بود. از شما و طرح های اقتصادی‌ شما حمایت خواهیم کرد. شک نداریم شما روحیه انقلابی مردم را بار دیگر با نشاط خواهید ساخت. مردم عزیز با حمایت قاطع و رای دادن به دولت کریمه، ‌قطعا دولتی با دیپلماسی قوی خواهند داشت.
عملکرد سید ابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد و رانت خواران سر مشق خوبی است؛ قطعا ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت ایت الله رئیسی با قدرت تر از همیشه خواهد درخشید. انشاالله.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =